سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت تسهیلات ویژه کرونا تا آذر ماه

مسئول دفتر کارآفرینی و اشتغال دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با توجه به شرایط شیوع کرونا و مشکلات ایجاد شده برای واحد‌های خصوصی حوزه سلامت، تسهیلات ویژه کرونا برای این واحد‌ها درنظر گرفته شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد رشیدی مسئول دفتر کارآفرینی و اشتغال دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : پرداخت تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط تا پایان آذر ماه امسال ادامه دارد.

او گفت : این تسهیلات به مؤسسات خصوصی دارای پروانه بهره برداری از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در حوزه‌های درمانی و تشخیصی اعم از آزمایشگاه‌ها و پاراکلنیک‌های فعال، در صورت داشتن شرایط، اختصاص یافته است.

مسئول دفتر کارآفرینی و اشتغال دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: میزان تسهیلات به ازای هر شاغل ۱۲ میلیون تومان است که با نرخ سود ۱۲ درصد و مدت بازپرداخت ۲۴ ماهه و با تنفس سه ماهه در نظر گرفته شده است.

او افزود: کسانی که به هر دلیلی تاکنون موفق به دریافت این تسهیلات نشده اند می‌توانند برای ثبت نام به سامانه کارا (وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) و به آدرس kara.mcls.gov.ir مراجعه کنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.