سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباس‌زاده مشکینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

انتقاد قالیباف از کم‌دقتی در اجرای برخی مصوبات مجلس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره محتوای نشست کمیسیون خود با محمدباقر قالیباف رئیس پارلمان، توضیح داد.

محمود عباس‌زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  در گفت وگو با  خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در نشست امروز این کمیسیون گفت: رئیس مجلس از برخی کم‌دقتی‌ها در اجرای بعضی مصوبات مجلس از جمله تبصره هایی از قانون بودجه ۱۴۰۰ انتقاد کرد و از کمیسیون‌های تخصصی خواست در قبال این گونه رفتارها از جایگاه نظارتی پارلمان به شایستگی استفاده کنند و از مجریان به موقع توضیح بخواهند.

وی ادامه داد: قالیباف همچنین پیشنهاد کرد درباره دستور کارهای دارای اولویت مهم کمیسیون از جمله مسئله هسته‌ای نشست های جداگانه دیگری هم برگزار شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: رئیس پارلمان وجود انسجام، وحدت و هماهنگی میان قوای سه‌گانه در شرایط کنونی را یادآوری کرد و آن را فرصتی استثنایی برای حل معضلات اساسی کشور دانست.

عباس‌زاده مشکینی اضافه کرد: قالیباف فرصت کنونی کشور را به دو بخش پر ریسک و کم ریسک تقسیم کرد و گفت که عقلانیت مدیریتی ایجاد می کند چنین فرصت‌هایی به موقع تشخیص داده شود و متناسب با نوع فرصت، بهره برداری صورت گیرد.

وی یادآوری کرد که در نشست امروز، موضوع تحول در ساختمان مجلس و لوازم آن، طرح‌های مهم ناظر بر اولویت‌های کشور و نیازهای مردم و راهکارهای به ثمر رسیدن سریع تر ها از جمله مباحث بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.