سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الزام تطابق کارت بانکی و کد ملی در سامانه سدف

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: کارت‌های بانکی ثبت شده در سامانه سدف که با کد ملی شخص مطابقت نداشته باشند، مسدود می‌ شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بنا به اعلام روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان، براساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، کارت‌های بانکی ثبت شده در سامانه سدف که با کد ملی شخص مطابقت نداشته باشند، مسدود می شوند. 

در متن این اطلاعیه آمده است: 

به اطلاع آن دسته از مصرف کنندگانی که برای دریافت سهمیه گاز مایع، نفت سفید و نفت گاز در سامانه سدف (سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی) ثبت‌نام کرده‌اند، می‌رساند: کلیه مصرف کنندگانی که کارت بانکی ثبت شده آن‌ها در سامانه سدف با کد ملی آن‌ها مطابقت ندارد (کارت بانکی غیر را در سامانه بارگذاری کرده‌اند) از تاریخ ۲۴  آبان ۱۴۰۰ کارت‌های آن‌ها غیرفعال خواهد شد و باید در کوتاه ترین زمان  نسبت به بروزرسانی و ثبت کارت بانکی خود در سامانه سدف اقدام کنند. 

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ابوالفضل
۲۲:۰۶ ۲۸ دی ۱۴۰۰
گاز ال پی جی خیلی گرون شده وتوان خرید نداریم . یک فکری به حال ما مردم ضعیف بکنید . به خدا بیکارم چند سر عایله دارم . یه پیکان با بدبختی وقرض گرفتم پول سوختشو ندارم . تو سرما فرزندمو با موتور راه طولانی باید ببرم مدرسه . روستا زندگی می کنم . و