سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز در آستانه برکناری

در صورتی که تیم فوتسال ملی حفاری اهواز این هفته مقابل راگا نتیجه نگیرد، سرمربی این تیم از کار برکنار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال ملی حفاری اهواز یکی از با سابقه‌ترین باشگاه‌های لیگ برتری کشورمان این فصل عملکرد چندان خوبی در لیگ از خود نشان نداده است. به طوری که این تیم در ۸ هفته گذشته رقابت‌های لیگ برتر فقط ۳ امتیاز کسب کرده و هم اکنون رتبه سیزدهم جدول را در اختیار دارد. مسئولان تیم فوتسال ملی حفاری اهواز به رضا داودی نژاد سرمربی خود اعلام کرده اند در صورتی که برابر راگای تهران در هفته نهم لیگ برتر نتواند نتیجه خوبی کسب کند در آن صورت از کار برکنار و باید جای خودش را به شخص دیگری دهد.

شنیده می‌شود مدیران تیم فوتسال ملی حفاری اهواز صحبت‌هایی با کیاوش علاسوند انجام داده اند تا در صورت جدایی داودی نژاد هدایت تیم را به او بسپارند. علاسوند فصل گذشته هدایت ملی حفاری را بر عهده داشت، اما در پایان فصل به دلیل برخی مشکلات به وجود آمده تصمیم گرفت از این تیم جدا شود. همچنین از علی زندی پور سرمربی سابق فردوس قم هم به عنوان دیگر گزینه‌ای یاد می‌شود که ملی حفاری به دنبال به خدمت گرفتن او است.


بیشتر بخوانید


تیم فوتسال ملی حفاری اهواز در هفته نهم لیگ برتر روز پنجنشبه ۲۰ آبان ماه باید به مصاف راگای تهران برود. این بازی به میزبانی ملی حفاری و در سالن بدون تماشاگر امام رضا (ع) اهواز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.