سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغالزایی برای هزار و ۵۹۶ مددجوی زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:با استفاده از تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد برای هزار و ۵۹۶ مددجوی زنجانی فرصت شغلی ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بااشاره به اینکه یکی از راه‌های مهم توانمندسازی و خودکفایی مددجویان ایجاد اشتغال است، گفت: در از ابتدای امسال تا پایان مهرماه هزار و ۵۹۶ فرصت شغلی بااعتباری بالغ‌بر ۴۳ میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان از منابع صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، تبصره ۱۶ بانکی و تسهیلات اشتغال روستایی برای مددجویان عزیز تحت حمایت ایجادشده است.

او افزود: برنامه‌ریزی‌شده که تا پایان امسال ۵ هزار و ۱۰۱ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد ایجاد شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بااشاره به اهمیت اشتغال در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقاء پویایی و نشاط اجتماعی گفت: تلاش کمیته امداد در حوزه اشتغالزایی و ارتقاء خدمات اثربخش به مددجویان تحت حمایت با نگاه توانمندسازی به‌منظور افزایش اعتماد عمومی به کارکرد‌های محرومیت‌زدایی نظام و تقویت مسئولیت‌های اجتماعی اقشار و دستگاه‌های مختلف برای رشد شاخص‌های خدمت‌رسانی این نهاد به اقشار نیازمند است.

صفری ادامه داد: برنامه‌های اشتغالزایی کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته به‌طور کامل محقق شد.

او بابیان اینکه راهبران شغلی نیز با حمایت‌های کمیته امداد استان زنجان ۵۶۵ فرصت شغلی برای مددجویان جویای کار ایجاد کرده اند، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۸۴ فرصت شغلی از طریق دفاتر کاریابی زنجان  برای مددجویان این نهاد ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بااشاره به اینکه علاوه بر ایجاد طرح‌های اشتغالزایی برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در سرفصل‌های مهارت‌آموزی، کارآفرینی و حرفه‌آموزی اجرایی می‌شود، افزود: ۲هزار و ۳۵۵ نفر از مددجویان نیز از دوره‌های آموزشی این نهاد در حوزه اشتغال و کارآفرینی جهت توانمندسازی در حرفه‌های گوناگون و دستیابی به شغلی پایدار و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی، بهره‌مند شده اند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.