سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا سوار بر بال بی خیالی اوج می گیرد/ فرمان را به سمت رعایت شیوه نامه‌ها بچرخانیم

وضعیت کرونا در خراسان جنوبی هر روز شکننده‌تر می‌شود که این وضعیت در نتیجه کاهش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به وجود آمده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، اوضاع کرونا در خراسان جنوبی روز به روز بدتر از دیروز می‌شود.

یکی از شهروندان بیرجندی گفت: وضعیت کرونا در استان قرمز شده آمار‌ها نشان از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و بیماران کرونا مثبت بستری در سطح بیمارستان‌های استان دارد.

او افزود: خیلی از افرادی که ماسک نمی‌زنند و همچنین فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند معتقد هستند که تزریق هر دو نوبت واکسن کرونا کافی است و در جنگ با این ویروس حتما برنده می‌شوند، اما خبر ندارند که بازنده اصلی خودشان هستند.

در آمار منتشر شده از سوی وزارت بهداشت میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در خراسان جنوبی به کمتر از میانگین کشوری رسیده است.

یکی دیگر از شهروندان گفت: ماسک زدن کار سختی نیست آن چیزی که در این روزها بسیار غم انگیز است لحظه‌های سخت دست و پنجه نرم کردن عزیزانمان با ویروس کرونا است پس به خاطر سلامتی خودمان و عزیزانمان همچنان در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کوشا باشیم.

افزایش شهرستان‌های با وضعیت قرمز و افزایش آمار مبتلایان به کرونا نشان از بی توجهی مردم در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی دارد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.