سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازارچه دائمی محصولات محلی در میامی ایجاد شود

امام جمعه میامی گفت: راه اندازی بازارچه عرضه محصولات بومی و محلی برای ارتقای معیشت زندگی مردم و بهره وری بیشتر از تولیدات کشاورزی و باغی ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور امام جمعه میامی در مراسم تکریم و معارفه شهردار میامی گفت:  میامی با تولید محصولات فراوان کشاورزی و دامپروری نیازمند راه اندازی بازارچه دائمی برای فروش محصولات به مسافران و گردشگران است.

او گفت: این شهرستان در صنایع دستی نیز پیشتاز است، راه اندازی این بازرچه برای کمک به اقتصاد شهروندان و افزایش تولیدات کمک بسیاری می‌کند.

امام جمعه میامی اظهار داشت: در سفر دولت سیزدهم به استان سمنان راه اندازی بازارچه در این شهرستان از رئیس جمهوری درخواست شد، امید است استاندار سمنان راهکار‌های لازم را با مشارکت دستگاه‌های اجرایی اتخاذ کند.
صفایی پور ادامه داد: مشکلات احتمالی بر سر راه این کار باید با تلاش و هماهنگی شهرداری میامی و همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی شهرستان برطرف شود.

او با بیان اینکه میامی در مسیر جاده تهران - مشهد قرار دارد، تصریح کرد: زیباسازی ورودی این شهر و کمربندی با توجه به عبور زائران و مسافران و فراهم کردن زمینه اسکان آن‌ها ضرورت دارد.

امام جمعه میامی گفت: رسیدگی و ساماندهی فضا‌های ورزشی، زیباسازی شهر، با استفاده از ظرفیت جوانان نخبه در برنامه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شهرداری امکان دارد.

او با بیان اینکه از سوی وزارت کشور، میامی به عنوان شهرستان کمتر توسعه یافته معرفی شده، اظهارداشت: تخصیص اعتبارات استانی و ملی برای محرومیت زدایی و توسعه متوازن ضرورت دارد.

صفایی پور گفت: برای حل مشکلات مردم باید بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان هم افزایی و همدلی وجود داشته باشد و از ظرفیت موثرین شهر برای جذب سرمایه گذاران استفاده شود.

در این آیین از زحمات علی اکبر محمدی تقدیر و علیرضا رهبری با حکم استاندار سمنان به عنوان شهردار جدید میامی معرفی شد.
کاروانسرای شاه عباسی، حمام و مسجد آقایان، محله عمارت، آب انبار آقایان، پخچال‌های قدیمی، برج‌ها و آسیاب‌های تاریخی در مسیر تفرجگاه سه چنار مکان‌های دینی و تاریخی میامی محسوب می‌شود.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

انتهای پیام / ن 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.