سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درگیری ماموران یگان تکاوری ۱۱۵ با قاچاقچیان مسلح در شوره جازموریان

فرمانده انتظامی استان کرمان از درگیری شبانه ماموران یگان تکاوری ۱۱۵ بخش "زهکلوت"با قاچاقچیان مسلح در شوره جازموریان و کشف موادخبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۵ بخش"زهکلوت" شهرستان"رودبار جنوب" در پی رصد فعالیت و تحرکات قاچاقچیان و سوداگران مرگ و با انجام کار‌های اطلاعاتی از قصد آن‌ها برای جابه جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از عمق شوره جازموریان به مرکز کشور مطلع و موضوع را به طور ویژه در دستور کار قرار دادند.

او افزود: چند اکیپ از ماموران یگان تکاوری به مسیر‌های مورد نظر اعزام و پس از گذشت مدت زمانی به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک و دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: قاچاقچیان به محض دیدن پلیس به سمت آن‌ها تیراندازی و اقدام به فرار به سمت نقاط بیابانی کردندکه بلافاصله با سرعت عمل ماموران و پس از مواجهه با آتش پر حجم آن‌ها با رها کردن خودرو و با استفاده از تاریکی شب از محل درگیری متواری شدند.

سردار ناظری گفت: ماموران ضمن پاک سازی منطقه درگیری از وانت نیسان ۸۴۸ کیلو تریاک کشف و اقدامات بعدی برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.