سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید نظارت بر حفاری‌های معابر شهری و روستایی

فرماندار تفت گفت: نظارت دقیق بر پروژه‌هایی که نیاز به حفاری دارند، ضروری است تا از بروز مشکلات و خطرات احتمالی جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا نوکار، فرماندار تفت با حضور در معابر سطح شهر از نشست و فرورفتگی محل مرمت حفاری طرح فاضلاب شهری تفت بازدید کرد و ضمن تذکر به پیمانکار و اداره آب و فاضلاب گفت: رعایت نکردن زمان اجرای حفاری‌ها از سوی پیمانکاران در نقاط شهری و روستایی برای مردم مشکلات فراوانی ایجاد می‌کند.

نوکار ادامه داد: دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداری‌ها باید حفاری‌های خود برای اجرای طرح‌های عمرانی را در زمان معین و بر اساس برنامه اجرا کنند تا برای مردم ایجاد مشکل نکنند.

فرماندار تفت بیان داشت: مباحث ایمن‌سازی، نصب علائم هشداردهنده و اطلاع‌رسانی‌های لازم در محل‌های حفاری باید انجام پذیرد و پس از اتمام هرگونه عملیات حفاری در سطح شهرستان باید اقدامات ایمن‌سازی و ترافیکی به‌ خوبی صورت گیرد.

او تصریح نمود: معمولاً در حفاری کانال‌ها در معابر مرمت و بازسازی آسفالت نیز به‌درستی اجرا نمی‌شود که همین امر باعث نارضایتی شهروندان شده است و مشکلات و خطراتی را برای مردم در پی دارد که نیاز است دستگاه‌های متولی به‌خوبی بر اجرای پروژه از سوی  پیمانکاران نظارت نمایند. به گفته وی هیجگونه تعلل در این خصوص پذیرفته نیست و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.