سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جابجایی بیش از ۱۵ هزار مسافر از فرودگاه بجنورد

مدیر فرودگاه شهدای بجنورد از رشد همه شاخص‌های آماری در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰ نسبت به‌مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  محمدابراهیم قدمگاهی مدیر فرودگاه شهدای بجنورد گفت:امسال فرودگاه شهدای بجنورد رتبه بیست و پنج در میان ۵۵ فرودگاه تحت پوشش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران را کسب کرده است.

 قدمگاهی افزود: در شش ماهه نخست امسال  ۳۹۸ نشست و برخاست در فرودگاه شهدای بجنورد صورت گرفت که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با رشد ۱۰۷ درصدی روبرو بوده است.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به رشد ۶۸ درصدی اعزام و پذیرش مسافر در همین بازه زمانی گفت: در شش ماهه نخست امسال ۱۵ هزار و ۶۸۱ نفر در فرودگاه شهدای بجنورد اعزام و پذیرش شدند، در حالی‌که طی شش ماهه نخست پارسال ۹ هزار و ۳۱۰ نفر اعزام و پذیرش شده بودند.

مدیر فرودگاه شهدای بجنورد عنوان کرد:در زمینه ارسال و پذیرش بار نیز در شش ماهه نخست امسال شاهد رشد ۸۸ درصدی نسبت‌به سال گذشته به مقدار ۱۱۰ هزار و ۸۸۵ کیلوگرم ارسال و پذیرش شدند و در شش ماهه نخست سال گذشته نیز ۵۹ هزار و ۷۸ کیلوگرم بار جابه‌جا شده بود.

مدیر فرودگاه شهدای بجنورد همچنین از افزایش ۲۷ درصدی اعزام و پذیرش مسافر و افزایش ۵۷ درصدی ارسال و پذیرش بار در شهریورماه امسال نسبت به شهریور ماه سال گذشته خبر داد و گفت: در این مقایسه فقط آمار نشست و برخاست پرواز‌ها در فرودگاه شهدای بجنورد ۶۰ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

او  افزود: در مقایسه آمار پروازی شهریور ماه ۱۴۰۰ با مرداد ماه امسال نیز شاهد رشد ۱۸ درصدی در نشست و برخاست پرواز‌ها و رشد ۲۶ درصدی در اعزام و پذیرش مسافر و همچنین رشد ۳۱ درصد ارسال و پذیرش بار بودیم.

به گفته قدمگاهی، پرواز‌های مسافری این فرودگاه در مسیر تهران-بجنورد-تهران توسط ۳ شرکت هواپیمایی، ایران‌ایر، آسمان و ماهان برقرار است.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.