سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک:

بیش از ۵۱ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال باغملکی، ۲ دُز واکسن کرونای خود را دریافت کرده اند/ تشویق و ترغیب یکدیگر به انجام واکسیناسیون

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: تاکنون بیش از ۷۸ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال نوبت اول و بیش از ۵۱ درصد نیز هر ۲ دُز واکسن کرونای خود را دریافت کرده اند.

کرامت جاودان زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مردم شریف شهرستان برای تزریق واکسن کرونا شتاب کنند و اعضای خانواده، دوستان و همسایگان خود را ترغیب و تشویق به دریافت واکسن نمایند.

او افزود: شهروندان آگاه باشیم که در کنترل بیماری کرونا هیچ اقدامی موثرتر از واکسیناسیون نیست و در پیک قبلی بیماری کرونا هم واکسن‌ها جان بسیاری از همشهریانمان را نجات دادند و متاسفانه اغلب موارد فوتی و بستری در بیمارستان عزیزانی بودند که واکسن دریافت نکرده بودند.

جاودان زاده اظهار داشت: تاکنون با تلاش و همت کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان و واحد‌های تابعه بیش از ۷۸ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال نوبت اول و بیش از ۵۱ درصد نیز هر ۲ دُز واکسن کرونای خود را دریافت کرده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان  باغملک در ادامه با بیان اینکه همچنین بیش از ۸۵ درصد دانش آموزان شهرستان، دُز اول واکسن کرونای خود را تزریق کرده اند، تصریح کرد: از کسانی که تاکنون واکسن دریافت نکرده اند، می‌خواهیم که بدون هیچگونه تاخیری برای دریافت واکسن خود شتاب کنند و با ترغیب خانواده، دوستان، آشنایان و همسایگان برای انجام واکسیناسیون به پیشگیری از پیک ششم کمک کنند و مسئولیت اجتماعی خود را در کنترل بیماری کرونا به بهترین شکل به انجام برسانند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.