بندری گفت: بی توجهی مردم نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و خودداری از تزریق واکسن وقوع پیک ششم کرونا را سرعت می‌بخشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون بندری، سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته از طرف مسئولان کشوری، از اواخر آبان ماه و اوایل آذرماه بازگشایی مدارس آغاز خواهد شد و این امر در شهرستان نیز اجرایی می‌شود.

او افزود: علیرغم واکسیناسیون ۶۰ درصدی دانش آموزان، همچنان شاهد استقبال کم برخی از دانش آموزان به ویژه در مناطق حاشیه‌ای شهر‌ها هستیم، ولی انتظار داریم خانواده‌ها نسبت به تزریق واکسن فرزندان و دانش آموزان خود اقدام مؤثری داشته باشند تا بتوانیم هرچه سریع‌تر نسبت به بازگشایی مدارس و از سرگیری آموزش‌های حضوری اقدام کنیم.

بندری ضمن تقدیر از همکاری فعالان رسانه در استقبال از واکسیناسیون کرونا بیان کرد: همچون روز‌ها و ماه‌های قبل انتظار می‌رود اصحاب رسانه و فعالان اجتماعی با همیاری و همکاری با مجموعه درمانی نسبت به ترغیب شهروندان نسبت به استقبال از تزریق واکسن، مشارکت بیشتری داشته، زیرا در روز‌های گذشته شاهد ساده انگاری از طرف اکثر مردم نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بوده ایم و درصورت ادامه این روند شاهد شیوع سریع‌تر پیک ششم کرونا در سطح بندرماهشهر خواهیم بود.

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان بندر ماهشهر درخصوص آخرین وضعیت مراکز درمانی اظهار داشت: بحمدالله توانستیم با همکاری سایر دستگاه‌ها و مدیران نسبت به راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان حاجیه نرگس معرفی اقدام کرده و شاهد افتتاح این بخش باشیم، ضمن اینکه دستگاه سی تی اسکن نفت نیز تا ابتدای آذرماه راه اندازی خواهد شد و در پیشگیری و کنترل بیشتر این بیماری و کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا کمک شایانی خواهد کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: در خصوص رعایت و اجرای اصول بهداشتی در سطح ادارات شهرستان کمیته‌ای متشکل از بازرسی فرمانداری و بهداشت تشکیل و از سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان در روز‌های آینده بازرسی‌های میدانی کرده و درصورت خودداری نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی با خاطیان برخورد خواهد شد.

به گفته نماینده عالی دولت در بندرماهشهر؛ برگزاری هرگونه نمایشگاه در سطح شهرستان منوط به دریافت مجوز از ستاد کرونا و فرمانداری است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.