سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث یکشنبه ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۰ بخوانید؛

دستگیری قاتل ظرف ۲۴ ساعت در رامهرمز

مهم‌ترین حوادث امروز، یکشنبه ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۰ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز یکشنبه ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری سارق به‌عنف در شوش

سرهنگ روح اله یاری زاده فرمانده انتظامی شوش در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع ۲ فقره سرقت به‌عنف وجه نقد و تلفن همراه در سطح شهرستان شوش، شناسایی و دستگیری سارق بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۱ با کار اطلاعاتی سارق مزبور را کمتر از ۴۸ ساعت در سطح شهر شناسایی و طی عملیات تعقیب و گریز دستگیر کردند.

او افزود: متهم در تحقیقات ماموران پلیس تاکنون به ۲ فقره سرقت به‌عنف انجام شده اعتراف و مورد شناسایی مالباختگان قرار گرفت و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

دستگیری عاملان نزاع طایفه‌ای در شوش

فرمانده انتظامی شوش همچنین از دستگیری ۴ نفر از عاملان نزاع طایفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ یاری زاده در بیان این خبر بیان کرد: به دنبال نزاع بین ۲ طایفه در شهرستان شوش که منجر به وقوع چند فقره تیراندازی شده بود، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس‌های تخصصی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس با کار اقدامات اطلاعاتی و تلاش مستمر ۴ نفر از عاملان اصلی تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی چند عملیات ضربتی در مخفیگاه‌هشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان یک قبضه سلاح کلاشینکف و ۲ قبضه سلاح شکاری کشف شد، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس تاکنون به ۹ فقره تیراندازی اعتراف کردند.

دستگیری سارق مشاعات منازل به دست پلیس اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مشاعات منزل در سطح شهرستان اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۳۳ اهواز با اقدامات اطلاعاتی هویت سارق مشاعات ساختمانی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیات تعقیب و گریز و استفاده از قانون بکارگیری سلاح دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۶ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، افزود: سارق مذکور در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت معترف شد و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در دام پلیس اهواز

سرهنگ دالوند همچنین از دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو با ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان اطلاع داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۳ اهواز با اقدامات اطلاعاتی هویت سارق محتویات داخل خودرو را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

کشف قتل و دستگیری قاتل ظرف ۲۴ ساعت در رامهرمز

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری با سلاح سرد که به فوت یک فرد مذکر و مجروح شدن یک فرد مونث در یکی از محلات شهرستان رامهرمز منجر شد، دستورات ویژه جهت شناسایی و دستگیری قاتل به ماموران ابلاغ شد.

او افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد مقتول به هویت "غ - ع" در جلو منزل شخصی خودش با ضربات چاقو به قتل رسیده و قاتل متواری شده است.

سرهنگ سهرابی ادامه داد: ماموران با بکارگیری توان علمی و روش‌های نوین کشف جرم، قاتل را ظرف ۲۴ ساعت شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه و منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز با اشاره به اینکه قاتل ضمن اعتراف به بزه انتسابی، انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرده است، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی تحویل مرجع قضائی داده شد.

انهدام باند سارقان فرا استانی مغازه و اماکن خصوصی در اهواز

سرهنگ حجت الله سفید پوست جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: در پی وقوع سرقت‌های مغازه و اماکن خصوصی از سوی سرنشینان خودرو پژو ۴۰۵ نوک مدادی در سطح شهرستان اهواز موضوع در دستور کار کار آگاهان پایگاه شرق اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی استان محل اختفاء اعضای باند ۳ نفره سارقان مغازه واماکن خصوصی را در شهرستان اهواز شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیاتی غافلگیرانه ۲ نفر از متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ سفید پوست در ادامه بیان داشت: کارآگاهان پایگاه شرق در ادامه تحقیقات و با توجه به اعترافات متهمان، یکی دیگر از اعضای باند که جهت فروش اموال به استان فارس عزیمت کرده بود را شناسایی، و پس از اخذ نیابت قضائی طی عملیاتی در شیراز دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال مسروقه از قبیل تعداد زیادی گوشی سالم وتعمیری، ۴ دستگاه تبلت، ۲ دستگاه پرینتر، یکدستگاه تلسکوپ آزمایشگاهی، ۴۰۰ عددانواع گلس وقاب گوشی و یکدستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مورد استفاده در سرقت‌ها کشف کردند.

سرهنگ سفید پوست با بیان اینکه سارقان در تحقیقات اولیه پلیس به ۱۹ فقره سرقت مغازه واماکن خصوصی در شهرستان‌های اهواز، شیراز، اصفهان و ساری اعتراف کردند، عنوان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.