سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهارت آموزی راهکار مهم کاهش بیکاری است

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: مهارت آموزی راهکار مهم کاهش بیکاری است و باید این راهبرد مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در نشست با روسای مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان بر لزوم توجه به توانمندسازی مهارتی جوانان و تربیت نیروی ماهر و متخصص در استان بوشهر تاکید کرد و افزود: حمایت از آموزش‌های فنی وحرفه‌ای نقش مهمی در افزایش کیفیت تولیدات داخلی دارد. ‏

او ادامه داد: مهارت آموزی و تقویت آموزش‌های کاربردی و فنی و حرفه‌ای راهکار مهم کاهش بیکاری است و باید این راهبرد مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس یازدهم با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان در حوزه اشتغال و کارآفرینی، عنوان کرد: همه افراد جامعه باید در کنار تحصیلات خود یک حرفه و مهارت را بیاموزند.

رضایی استفاده از همه منابع برای تقویت نظام مهارت و توسعه جایگاه آموزش فنی و حرفه‌ای را خواستار شد.


بیشتر بخوانید


رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران دشتستان نیز با تاکید بر اینکه یکی از بهترین راه‌ها در مسیر حل مشکل بیکاری، توجه به آموزش‌های مهارتی است، افزود: نظام‌های آموزشی موفق در دنیا با توجه به آموزش‌های مهارتی، مشکل بیکاری را حل کرده‌اند.

هادی توسلی حمایت مسئولان و نمایندگان مجلس را از توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای خواستار شد و عنوان کرد: حرکت به سمت ایجاد اشتغال تنها از گذرگاه مهارت آموزی و توجه ویژه به این آموزش‌ها محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.