سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقال اراضی واقع در حریم شهر‌های سیستان و بلوچستان شتاب گرفته است

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: فرآیند انتقال اراضی واقع در حریم شهر‌ها از منابع طبیعی به اداره‌کل راه و شهرسازی استان شتاب گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،عطاءاله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان  گفت : به منظور جلوگیری از زمین‌خواری و مدیریت زمین اقدامات موثری برای انتقال مالکیت و اسناد اراضی واقع در حریم شهر‌ها از منابع طبیعی به اداره کل راه و شهرسازی استان شکل گرفته به گونه‌ای که از ابتدای سال گذشته تاکنون ۱۲هزار هکتار زمین به مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن افزوده شده است.

وی افزود: هم‌اینک ۲۳هزار هکتار زمین در حریم شهر‌های زاهدان، خاش، سراوان، گلشن، هیدوج، سوران، مهرستان، سیرکان، نوک آباد، میرجاوه و گُشت در حلقه مالکیت اداره کل راه و شهرسازی استان قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان تاکید کرد: باید همه دستگاه‌های اجرایی استان برای مقابل با زمین خواری از هر نوع آن بسیج شوند و این وظیفه قانونی و شرعی است.

وی از دادگستری سازمان بازرسی، دیوان محاسبات، اداره کل اطلاعات، نیروی انتظامی و فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان که در امر رفع تصرف از اراضی دولت این اداره کل را همراهی می‌کنند قدردانی کرد و ادامه داد: اگر همه ارگان‌ها به وظایف قانونی خود عمل کنند فساد رانت و زمین خواری در حوزه اراضی دولتی پایان می‌یابد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.