رییس اداره راه و شهرسازی سراوان گفت: متجاوزان در سه هزار و ۳۰۰ متر مربع از اراضی دولتی در جالق جنوب این استان در قالب ۲ قطعه قصد ساخت‌ و ساز غیرمجاز داشتند که با اقدام یگان حفاظت این اداره از این اقدام غیرقانونی جلوگیری و رفع تصرف شد.

عبدالعلیم درازهی رییس اداره راه و شهرسازی سراوان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهارداشت: گشت حفاظت اراضی این اداره با حمایت دستگاه‌های امنیتی و نظارتی، موضوع مبارزه با زمین‌خواری را با جدیت در دستور کار قرار داده و در تمام مناطق تحت پوش از هر گونه تحرک جهت تصرف غیرقانونی اراضی دولتی با قاطعیت جلوگیری می‌کند.

وی تاکید کرد: شهروندان چنانچه قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرستان‌های منطقه را دارند ابتدا استعلامات لازم را در این خصوص از طریق اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان و شهرستان و سایر دستگاه‌های اجرایی به عمل آورده و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.

رییس اداره راه وشهرسازی سراوان خاطرنشان کرد: شماره تلفن ۱۶۵۶ یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان برای تماس و اطلاع‌رسانی شهروندان گرامی در مورد تصرفات غیرقانونی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز و تعرض به اراضی ملی و دولتی تعیین شده است.

سراوان با وسعتی حدود ۱۳ هزار و ۹۰۵ کیلومترمربع و ۱۷۵ هزار و ۷۲۸ نفر جمعیت و داشتن سابقه‌ای تاریخی و تمدن کهن، شرقیترین شهرستان سیستان و بلوچستان است که در ۳۴۷ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز این استان و در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد.

انتهای پیام/.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار