سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دارو‌های ناباروری در تعهد بیمه سلامت قرار گرفت

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت:مراکز درمان ناباروری در استان کرمانشاه برای عقد همکاری با اداره کل بیمه سلامت اقدام کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،دکتر امید قادری مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: در راستای رفع دغدغه‌های این سازمان در جهت نازایی و ناباروری، دارو‌های ناباروری در تعهد بیمه سلامت قرار گرفت و اعتبارات لازم نیز برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

قادری بیان داشت :این امر در راستای سیاست‌ها و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش جمعیت و طبق قانون برنامه ششم توسعه و تاکید دولت در راستای تحکیم و تقویت خانواده محور و با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی انجام شده است.

او در خصوص شرایط عقد قرارداد نیز افزود: قوانین و ضوابط مربوطه این است که مراکز پروانه‌های قانونی بهره برداری را داشته باشند، مسوول فنی مشخص داشته باشد و اسامی آنان در موسسات فنی که از ارائه خدمات پزشکی و بیمه درمانی محرومیت دارند قرار نداشته باشد.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه اظهار داشت: این طرح موسساتی که از نظر نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی محدودیت دارند را در بر نمی‌گیرد و جهت عقد قرارداد، همه این شرایط باید لحاظ شود.

قادری ادامه داد : درخصوص واحد‌های درمانی ناباروری غیرمستقل ضروری است که این عنوان در پروانه بهره برداری موسسات حتما ذکر شود.

گفتنی است : بیمه سلامت کرمانشاه، یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر یعنی ۶۰ درصد از جمعیت استان را در قالب پنج صندوق بیمه‌ای شامل، «صندوق کارکنان دولت»، «صندوق روستاییان و عشایر»، «صندوق بیمه همگانی رایگان»، «صندوق ایرانیان» و «صندوق سایر اقشار» زیرپوشش دارد.

انتهای پیام /ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.