سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد:

افراد بالای ۶۰ سال دز یادآور واکسن کرونا را دریافت کنند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: از این هفته افراد بالای ۶۰ سال که هر دو نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده اند می‌توانند دز یادآوری را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، دکتر مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: از این هفته افراد بالای ۶۰ سال که هر دو نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده اند می‌توانند دز یادآور را دریافت کنند.

او افزود: بیشترین خطر در افراد مسن سال و کسانی است که نقص ایمنی دارند لذا این افراد با دریافت یک دز اضافی واکسن کرونا در برابر بیماری ایمن‌تر خواهند شد.


بیشتر بخوانید


دکتر شیرانی اضافه کرد: از هر زمانی که باشد می‌توان دز سوم یا یادآور، را دریافت کرد و از امروز دستورالعمل جزئی آن توسط ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت ابلاغ خواهد شد.

او ادامه داد: کسانی که ۶ ماه از تزریق دز دوم را سپری کرده اند، دز یادآور و برای کمتر از ۶ ماه بعنوان دز سوم، واکسن را دریافت خواهند کرد.

دکتر شیرانی گفت: به لحاظ شیوع و ابتلا به بیماری کرونا خوشبختانه همچنان در استان از روند با ثبات برخوردار هستیم و هنوز علایم متقن و واضحی به نفع افزایش شیوع بیماری یا شروع موج ششم در استان مشاهده نمی‌شود.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.