سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان از اعضای وابسته به ناجا در شهرستان سراوان تجلیل کرد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در حاشیه مراسم تجلیل از اعضای وابسته به ناجا در شهرستان سراوان، از بازنشستگان به عنوان نماد تجربه و خدمت خالصانه در سازمان ناجا نام برد که بایستی در حفظ این سرمایه‌های انسانی تلاش شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان  در آیین تجلیل جمعی از اعضای وابسته به ناجا در شهرستان"سراوان"، اظهار داشت: اعضای وابسته به ناجا مروارید‌های با ارزش سازمان بزرگ نیروی انتظامی هستند که نباید از تجارب ارزشمند آن‌ها به راحتی گذر کنیم.

وی ادامه داد: تجربه بازنشستگان، گنج و سرمایه ارزشمندی برای نیروی انتظامی محسوب می‌شود و برای پویایی سازمان باید در حفظ این سرمایه‌های گرانقدر تلاش و ممارست کرد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دوران بازنشستگی به معنای پایان خدمت و رکود فکری و جسمی نیست این مفهوم نبایستی برای بازنشسته این گونه القا شود که دیگر کارایی ندارد بلکه این دوران فصل جدید انتقال دانش و تجارب به نسل‌های آینده و شکوفایی و تعالی ناجا می‌باشد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: توجه مداوم و جدی به وضعیت بازنشستگان روحیه نشاط و سلامتی در این گروه تقویت نموده و این حرکت باعث سرزندگی و امید بیشتر برای شاغلین فعلی می‌گردد.

سردار طاهری خاطرنشان کرد: بازنشستگان عزیز با تنظیم مجدد برنامه‌های زندگی و کاری خود، تعامل روافزون با مجموعه در حال حرکت ناجا، حضور مستمر در جلسات اتاق فکر در راستای پیشگیری از وقوع جرائم می‌توانند دوران بازنشستگی را فعال‌تر و پویا‌تر ادامه بدهند.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار فرمانده انتظامی استان با اهداء لوح تقدیر و هدایا از همکاران عضو وابسته به ناجا در این شهرستان تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.