سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی استاندار مرکزی از پوشش اخبار کرونایی در آخرین روز‌های مدیریتش + فیلم

آقازاده در آخرین حضورش در جلسه ستاد مدیریت کرونا از رسانه ها به دلیل پوشش و انعکاس خبر‌های کرونایی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقازاده استاندار مرکزی در صدو شصت و یکیمین جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای استان  و آخرین حضورش در جلسه این ستاد از  رسانه ها به خصوص صدا و سیما به دلیل پوشش و انعکاس خبر‌های کرونایی قدردانی کرد.

آقازاده همچنین اجرای مصوبات ستاد کرونا در پیشگیری و مقابله با کرونا را منوط به رعایت مردم و عملکرد دستگاه‌های عضو این ستاد دانست.

سید علی آقازاده جای خود را به فرزاد مخلص الائمه استاندار جدید استان مرکزی خواهد داد و مخلص الائمه جلسه مدیریت کرونا را مدیریت خواهد کرد.

جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک هم با بیان اینکه میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان ۵۴ درصد کاهش یافته است از مردم خواست که همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

جمالیان افزود: کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی منجر شده استان مرکزی به وضعیت شکننده‌ای برسد و در رنگ بندی کرونایی تفرش قرمز و محلات وخنداب هم نارنجی شوند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی اراک هم گفت: استان مرکزی از نظر واکسیناسیون رتبه سوم کشور را دارد به طوری که ۸۵ درصد از افراد واجد شرایط دوز اول و بالغ بر ۶۰ درصد هم هر دوز واکسن را دریافت کرده اند.

علی محمدی افزود: افراد بالای ۶۰ سال و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای پس از گذشت چهار ماه از دز دوم می‌توانند برای دریافت دز سوم به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.