سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام:

بانک‌ها همراهان خوب کمیته امداد در زمینه توانمندسازی خانواده هستند

طاهری گفت: با توجه به برنامه‌های متنوع کمیته امداد برای اشتغال و توانمندسازی خانواده ها، بانک‌ها از همراهان اصلی کمیته امداد در این زمینه هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام، در دیدار با مدیر امور شعب بانک ملی استان ایلام، گفت: در راستای برنامه‌های توانمندسازی، خوشبختانه بانک ملی از بانک‌هایی است که بهترین همکاری را با کمیته امداد در این زمینه دارد و سال گذشته با پرداخت بیش از ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به خانواده‌های مددجو به همه تعهدات خود در این زمینه عمل کرد.

او ادامه داد: امسال نیز بر اساس تفاهم نامه صورت گرفته سهم بانک ملی در اشتغال زایی برای مددجویان کمیته امداد، ۶۳ میلیارد تومان بوده که امیدواریم امسال نیز این بانک بتواند به همه تعهدات خود در این زمینه عمل کند.

مدیر امور شعب بانک ملی استان ایلام نیز در این نشست گفت: یکی از برنامه‌های هر ساله بانک ملی مشارکت در اشتغال قشر مددجو و نیازمند جامعه بوده و این مهم همواره از دغدغه‌های اصلی بانک ملی است و امسال نیز هدف ما این است که همچون سال‌های گذشته به همه تعهدات خود در زمینه اشتغال مددجویان کمیته امداد عمل کنیم.

یاسمی بیان کرد: بانک ملی استان هر ساله علاوه بر موضوع اشتغال و توانمندسازی خانواده ها، در راستای عمل کردن به مسئولیت‌های اجتماعی و در زمینه‌های نیکوکاری نیز پیشقدم بوده که از جمله این فعالیت‌ها مشارکت بانک ملی در تهیه بیش از ۳۵۰ دستگاه تبلت برای دانش آموزان نیازمند مورد حمایت کمیته امداد بوده است.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.