سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروند خبرنگار لرستان پیگیری کرد؛

روستایی که تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب نیست

پیام شما شهروندان عزیز در مورد وضعیت نابسامان آب شرب در روستای علی آباد خاوه توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، شما شهروندان عزیز در مورد وضعیت نابسامان آب شرب در روستای علی آباد خاوه پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی، برای پیگیری به سرویس استان ها ارجاع داده شد.

روستای علی آباد خاوه نیازمند توجه ویژه مسئولین ذیربط جهت مرتفع کردن مشکل نبود آب آشامیدنی در این روستا است.

در خصوص مشکل آب شرب روستای علی آباد خاوه بخش مرکزی شهرستان دلفان به استحضار می‌رساند که این روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب لرستان  نیست.

همان طور که قبلاً در گفتگو‌های رسانه‌ای و جلسات مختلف بیان شده است نزدیک به ۳ هزار روستا در استان لرستان وجود دارد که از این تعداد ۱۶۰۰ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارد و متاسفانه خیلی از روستا‌هایی که الان تحت پوشش نیستند به دلایل مختلفی از جمله وجود منبع تامین آب شرب ناشی از بارندگی‌هایی که در سال‌های گذشته وجود داشته حاضر به تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب نبودند. 

با این حال شرکت آب و فاضلاب در راستای کمک به این روستاییان عزیز آمادگی دارد در صورت درخواست از طریق امورات شهرستان‌ها و از طریق بخشداری‌ها و دهیاران اقدام به ارسال آب بوسیله تانکر برای اهالی این مناطق داشته باشد. 

ضمنا شرکت آب و فاضلاب این آمادگی را دارد که روستا‌هایی که تحت پوشش نیستند در صورت درخواست از سوی روستاییان عزیز، دهیاران و بخشداران و همچنین تامین اعتبارات مورد نیاز، در یک بازه زمانی کوتاه مدت روستا‌هایی که مشکل آب آشامیدنی دارند را در واقع مشکلات آن را برطرف و تحت پوشش خدمات خود قرار دهند.

روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان لرستان

انتهای پیام/س

برچسب ها: آب و فاضلاب ، آبرسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.