سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوشیدن لباس سفید نجات برای خدمت در منازل/ طبیبانی که در خانه درد‌ها را دوا می‌کنند

گروهی از پرستاران و پزشکان بیرجندی با مراجعه به‌ منزل بیمارانی که توانایی بیرون رفتن از خانه را ندارند، تلاش کرده اند تا کمی از دردهای آن‌ها کم کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، پزشکان و پرستارانی هستند که لباس خدمت را به تن می‌کنند و زمان و مکان برایشان فرقی ندارد.

هر جا نیاز به خدمت باشد خودشان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌رسانند؛ پزشکان و پرستارانی که برای درمان بیماران خود به منزل و بالین بیماران می‌روند.

زمانی که دل انسان برای هم نوعانش بتپد، هدفش می‌شود تلاش برای التیام درد مردم سرزمینش.

نیت ورود به این عرصه، باقیات الصالحات بوده است

یکی از پزشکان بیرجندی که این نوع خدمت را برگزیده است می‌گوید: نیت و هدفم برای ورود به این مجموعه دعای خیر مردم است و باقیات الصالحاتی که برایم باقی خواهد ماند.

او ادامه می‌دهد: تلاش می‌کنیم تا خدماتی که در بیمارستان ارائه می‌شود را در منزل نیز ارائه کنیم و در این شرایط کرونایی هر نوع خدمت پرستاری و پزشکی که از دستمان بر بیاید ارائه می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


این پزشک بیرجندی عنوان می کند: خدمات این گروه سلامت برای بیماران نیازمند به طور رایگان ارائه می شود و هیچ پولی از آن ها دریافت نمی شود.

او بیان می کند: این مرکز از ابتدای شروع کرونا تاکنون به بیش از ۷ هزار نفر از هم استانی‌ها خدمت ارائه کرده است که بخشی از آن‌ها بیمار کرونایی بوده اند.

جوانان ایرانی باری دیگر ثابت کردند که همیشه و در همه حال به فکر سلامتی هم نوعانشان هستند.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.