سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۰ قبضه سلاح غیرمجاز از منزل قاچاقچی/ ۳۰ فقره سرقت در پرونده دختر و پسر

مهم‌ترین حوادث ۱۴ آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز جمعه چهاردهم آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

۳۰ فقره سرقت در پرونده دختر و پسر

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری دختر و پسری خبر داد که اقدام به سرقت ۳۰ فقره سرقت خودرو و منزل کرده بودند.

سرهنگ فرج شجاعی بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در برخی از محلات شیراز، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: شب گذشته ماموران گشت کلانتری "۲۶ رحمت" شیراز هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک سواری پراید که در حال پرسه‌زنی در اطراف خودرو‌های پارک شده بود مشکوک و دستور ایست دادند که راننده و سرنشین بدون توجه اقدام به فرار کردند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه ماموران انتظامی پس از ۲۰ دقیقه تعقیب و گریز موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف کنند، عنوان داشت: در این خصوص راننده که خانمی حدودا ۴۰ ساله بود به همراه سرنشین مذکر ۲۷ ساله که هیچ نسبتی با یکدیگر نداشتند نیز دستگیر شدند.

سرهنگ شجاعی با اشاره به اینکه در استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد خودرو توقیف شده نیز مسروقه می‌باشد، گفت: متهمان در بازجویی اولیه به ۳۰ فقره سرقت خودرو، منزل و باغات در شیراز اقرار کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، تصریح کرد: برای ایجاد امنیتی پایدار و مقابله با سارقان همکاری مردم با پلیس امری الزامی است و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک خصوصا در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

۱۰ قبضه سلاح غیرمجاز از منزل قاچاقچی کشف شد

فرمانده انتظامی لارستان گفت: در بازرسی از منزل یک قاچاقچی که از اعضای باند قاچاق اسلحه بود ۱۰ قبضه سلاح غیرمجاز کشف شد.

سرهنگ داود امجدی بیان کرد: در اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان، روز گذشته ماموران انتظامی "لارستان" مطلع شدند فردی که از اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات است تعدادی اسلحه را از استان‌های غربی وارد و در منزل خود در یکی محلات این شهرستان دپو و اقدام به فروش می‌کند.

او تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و ضمن دستگیری متهم، در بازرسی از منزل وی ۱۰ قبضه سلاح غیرمجاز (۴ قبضه کلت، یک قبضه کلاش و ۵ قبضه شکاری) و حدود ۳ هزار عدد مهمات مربوطه کشف کردند.

فرمانده انتظامی لارستان با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری دیگر اعضای باند قاچاقچیان به صورت جدی در دستور کار قرار دارد، عنوان داشت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

۳۹ کیلو تریاک در زرین‌دشت کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان زرین‌دشت از کشف ۳۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا صالحی‌فرد بیان کرد: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان زرین‌دشت حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری پژو پارس مشکوک و به آنان دستور ایست دادند.

او افزود: راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس متواری و ماموران انتظامی موفق شدند پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی زرین‌دشت با بیان اینکه در این خصوص ۳ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۳۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

کشف کالای قاچاق ۴ میلیاردی در ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از کشف یک دستگاه موتور استوک کامیون خارجی قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت بیان کرد: مأموران انتظامی پاسگاه "فهلیان" ممسنی حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی به عمل آمده از این خودرو موفق به کشف یک دستگاه موتور استوک کامیون که خارجی و قاچاق بود شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۴ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کشف ۲۹ کیلو تریاک در نی‌ریز

فرمانده انتظامی نی‌ریز از کشف ۲۹ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه بی امان با قاچاق مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی نی‌ریز حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بارزسی از این خودرو ۲۹ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز خاطر نشان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

کشف خودرو سرقتی در سروستان

فرمانده انتظامی سروستان از کشف یک خودرو پراید مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عبدالرسول مجتهدی بیان کرد: پیرو خبر واصله مبنی بر سرقت یک سواری پراید در شیراز و متواری شدن سارق به سمت شهرستان سروستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی سروستان پس از هماهنگی با مقام قضائی سریعا به محور‌های مواصلاتی اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی خودرو را رویت و دستور ایست را صادر که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی سروستان با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به تاریکی هوا راننده خودرو مسروقه را رها و متواری شد، گفت: تلاش برای دستگیری سارق ادامه دارد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.