سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علما:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جانانه وارد عمل شد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به شکست آمریکا در عملیات دزدی دریایی و سرقت نفت ایران گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جانانه وارد عمل شد و از دزدی آشکار آمریکایی‌ها از نفتکش ایرانی جلوگیری کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : اقدام به موقع و مقتدرانه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت.

او با بیان اینکه تبعیت و ترویج اسلام ناب، آن اسلامی که آمریکا را به زانو در بیاورد از وظایف همه ماست، گفت : باید به تمدن سازی اسلامی و انقلابی توجه ویژه‌ای داشته باشیم و اسلام باید همواره مرجع ما باشد.

امام جمعه کرمانشاه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بخصوص آمریکا را گرامی داشت و افزود: آمریکا از زمان سقوط مصدق تاکنون با ما لجاجت می‌کند لذا باید مراقب باشیم و ۱۳ آبان را برای همیشه زنده نگهداریم.

او به مناسبت ۱۵ آبان ۱۳۴۲ اعتراض و مخالفت امام و مراجع به تصویب لایحه انجمن‌های ایالتی و ولایتی در زمان شاه اشاره کرد و افزود: نطفه انقلاب اسلامی از این زمان منعقد شد.

آیت الله علما سالگرد شهادت شهید «حسن تهرانی مقدم» را گرامی داشت و گفت: این شهید والامقام از پایه‌گذاران برنامه موشکی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و به اسلام و ایران خدمات زیادی کرد.

او ادامه داد: قرآن با زبان‌های مختلف حقایق و معارفی که جنبه تربیتی دارد را به ما گوشزد می‌کند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: قران کتاب تربیت و نصیحت انسان است. گفتن یا تذکر تقوا مهم نیست، باید حق تقوا را به جا بیاوریم و تلاش و سعی ما باید در جهت رضایت خداوند باشد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.