امام جمعه موقت کرمانشاه با بیان اینکه تزریق واکسن در کنترل ویروس کرونا و مرگ و میر ناشی از آن بسیار موثر بوده است، از افرادی که تاکنون واکسن نزده اند خواست تا هرچه سریعتر نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمد حجتی امام جمعه موقت کرمانشاه از بی توجهی برخی شهروندان نسبت به تزریق واکسن کرونا انتقاد کرد و گفت : این افراد مسئول سلامت بقیه افراد جامعه نیز هستند و در مقابل آن‌ها باید پاسخگو باشند.

او گفت : اگر در کشور واکسن کرونا تولید و یا به اندازه کافی وارد نمی‌شد خیلی‌ها انتقاد می‌کردند که مسئولان نسبت به سلامت افراد جامعه بی توجه هستند، اما حال که تولیدات و واردات به اندازه کافی صورت می‌گیرد متاسفانه برخی‌ها نسبت به واکسیناسیون بی توجه هستند.

آیت الله حجتی افزود: آنچه که مسلم است واکسن کرونا در کنترل این ویروس و کاهش مرگ و میر ناشی از آن بسیار موثر بوده است و افرادی که تاکنون از تزریق آن خودداری کرده اند بهتر است برای حفظ سلامت و جان خود و اطرافیانشان هرچه زودتر نسبت به این کار اقدام کنند.

خطیب موقت جمعه کرمانشاه به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی و جمعی از مسئولان نظام اشاره کرد و افزود: ایشان در این دیدار اقدام برخی دولت‌های منطقه در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را یک گناه بزرگ و خطای نابخشودنی توصیف کردند.

او ادامه داد: سخن رهبر معظم انقلاب کاملا منطقی، صحیح و به جاست و به جرائت می‌توان رژیم صهیونیستی را مادر همه جنایتکاران عالم معرفی کرد چرا که چیزی جز قتل، غارت و اشغالگری ندارد.

آیت الله حجتی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از سخنانش خواستار همدلی و و حدت بیشتر میان شیعه و سنی شده و عنوان کردند پیروان هر ۲ مذهب باید در اجتماعات یکدیگر حضور پیدا کرده و کنار هم نماز بخوانند تا دشمنان نتوانند با حیله و نیرنگ در صفوف آن‌ها نفوذ و تفرقه و چند دستگی ایجاد کنند.

امام جمعه موقت کرمانشاه به برخی تلاش‌های دشمنان برای کم اهمیت دادن دین اسلام اشاره کرد و گفت: اسلام کامل‌ترین دین است که برای همه شئون زندگی انسان برنامه دارد و نیاز مسلمانان را از شرق و غرب برطرف کرده است.

او گفت: اقتدار اسلام دشمنانش را به وحشت انداخته است و آن‌ها به خوبی می‌دانند همین دین می‌تواند زمینه نابودی آن‌ها را فراهم کند به همین دلیل تا می‌توانند با آن مخالفت و در حال ترسیم چهره دیگری از آن برای جهانیان هستند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.