سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان برای تبدیل شدن به قطب حرکات اصلاحی ظرفیت لازم را دارد

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان زنجان گفت: استان زنجان از ظرفیت لازم برای تبدیل شدن به قطب حرکات اصلاحی در کشور برخوردار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،دهنایی رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان زنجان گفت:استان زنجان از قابلیت و ظرفیت لازم برای تبدیل شدن به قطب حرکات اصلاحی در کشور برخوردار است.

او افزود: محور کار‌ها در کلینیک پزشکی ورزشی زنجان که در سال ۱۳۹۵مورد بهره برداری قرار گرفته و در بخش‌های گوناگون از جمله توانبخشی و فیزیوتراپی، ماساژ، معاینات پزشکی، مشاوره تغذیه و روانشناسی به صورت تخصصی به مراجعین خدمات درمانی ارائه می‌دهد، حرکات اصلاحی است.

دهنایی با اشاره به اینکه این کلینیک از امکانات و تجهیزات مناسب و استاندارد و شرایط لازم برخوردار است ادامه داد: اواخر مهر ماه امسال از دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی کشور که به استان زنجان سفر کرده بود خواستیم حمایت لازم را از هیأت پزشکی ورزشی زنجان بکند تا به عنوان قطب حرکات اصلاحی در میان هیات‌های پزشکی ورزشی در کشور باشیم.

او با بیان اینکه این هیأت سعی کرده است ورزش هایی چون یوگا و تای چی را که در جهت سلامتی ذهن و جسم است همچنان فعال نگه دارد گفت: هیأت پزشکی ورزشی استان زنجان حرکات اصلاحی را در کنار تغذیه و ورزش به عنوان یک روند برنامه ریزی کرده است که فرد می‌تواند با مراجعه به این کلینیک در ابتدا مورد پیکرسنجی قرار گرفته و سپس از وجود متخصص به منظور انجام حرکات اصلاحی بهره‌مند شود.

دهنایی با بیان اینکه این هیأت در جهت ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی و بهبود فعالیت‌های حرکتی و ورزشی تلاش قابل توجهی می کند افزود: حرکات اصلاحی در کلینیک هیأت پزشکی ورزشی این استان به صورت عموم در بین آحاد مردم و بطور خاص و هدفدار نیز برای ورزشکاران است.

او ادامه داد: هیأت پزشکی ورزشی استان زنجان به سلامت ورزشکاران و پیشگیری و کاهش آسیب‌های ناشی از ورزش و ارائه خدمات درمانی مطلوب و مناسب به این قشر پر تحرک توجه ویژه دارد.

دهنایی به انتقال مرکز درمانی هیأت پزشکی ورزشی استان زنجان به مجموعه ورزشی انقلاب استان زنجان اشاره کرد و گفت: با این کار ورزشکاران می‌توانند از خدمات ارائه شده از سوی این مرکز درمانی در کوتاه ترین زمان بهرمند شوند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.