سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم بزرگداشت سیزده آبان در ایرانشهر برگزار شد

مردم همیشه در صحنه ایرانشهر با حضور در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان و سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل یک بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید پیمان و بر استکبار ستیزی ملت ایران تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، در مراسم که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد شرکت کنندگان با در دست داشتن پلاکارد و پرچم‌هایی با مضمون‌های مختلف انقلابی و سردادن شعار‌های کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم بیش از پیش خود را از نظام سلطه و استکبار جهانی در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار و صهیونیست غاصب ابراز و بار دیگر با آرمان‌های بلند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.

امام جمعه ایرانشهر در  مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان به بیان فلسفه نام‌گذاری سیزده آبان پرداخت و گفت: یوم الله ۱۳ آبان یاد آور خاطرات صفوف به هم پیوسته و مستحکم فرزندان انقلابی این دیار در شکستن دیوار استکبار جهانی به سرکردی آمریکای جنایتکار است که فریاد ظلم ستیزی ملت غیور ایران در گستره هستی را طنین انداز کرد و موجب روشن شدن قلوب آزادگان جهان شد.

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی با اشاره به اتفاقات اخیر کشور بویژه موضوع اخلال در توزیع سوخت از سوی بدخواهان ملت افزود: تنظیم کنندگان این حمله تصور می‌کردند با این عمل و موج سواری رسانه‌ای می‌توانند کشور را دچار بحران کنند، اما بدانند ملت ایران امتحان خود را در برهه‌های مختلف زمانی پس داده و تا پای جان در حفظ دستاورد‌های انقلاب ایستاده اند.

امام جمعه ایرانشهر همچنین با اشاره به ناکام ماندن آمریکا در ربودن نفت کش در دریای عمان گفت: نیروی دریایی سپاه پاسداران با نمایش قدرت خود، قدرت پوچ و پوشالی آن‌ها را به جهانیان نشان داد.

در پایان مراسم پس از قرائت قطعنامه سراسری و نواختن زنگ استکبار ستیزی، پرچم آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی توسط دانش آموزان به آتش کشیده شد.

منبع: صداوسیما 

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.