نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار با صدور بیانیه‌ای فرارسیدن یوم‌الله سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،در بیانیه آیت الله مصطفی محامی و حسین مدرس خیابانی آمده است:

سیزدهم آبان‌ماه ادامه خط نورانی پیروزی انقلاب اسلامی و سپس تثبیت نظام اسلامی و تجلی روحیه استکبارستیزی ملت غیور ایران است.
انقلاب اسلامی ایران به عنوان پناهگاه و یاری‌گر مستضعفان و جبهه محکم مبارزه با مستکبرین، الگویی برای آزادگان عالم و الهام‌بخش برای مسلمانان بوده است.
این بیانیه می‌افزاید: این روز‌ها که تحریم‌های غیرانسانی طراحی شده توسط آمریکای جنایتکار و همدستانش، عامل تحمیل مشقت‌های اقتصادی به مردم عزیز ایران شده است، بیش از پیش چهره هولناک و ضد انسانیت نظام سلطه برای مردم ایران و دنیا عیان شده است.
بدون شک مردم عزتمند ایران که تا کنون با وحدت و همدلی مشکلات را پشت سر گذاشته‌اند از این چالش نیز سربلند بیرون خواهند آمد و داغ سازش و تسلیم را بر دل‌های تاریک ایادی شیطان خواهند گذارد.

نماینده، ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کردند: این روزها، مسلمانان عالم بیش از پیش نیازمند وحدت کلمه و اعتصام به ریسمان الهی در برابر مستکبران هستند و می‌بایست حکام سرسپرده برخی کشور‌های مسلمان نیز به جای پذیرش ننگ توافق با غده سرطانی منطقه یعنی رژیم صهیونیستی، به خداوند توکل کرده و دست یاری به سوی مردم خویش و امت اسلامی دراز کنند.

اینجانبان ضمن گرامی‌داشت ۱۳ آبان‌ماه روز ملی استکبارستیزی و زنده نگاه داشتن یاد شهدای شیعه و اهل سنت خط مقاومت، از خداوند متعال دوام توفیقات ملت ایران بالاخص مردم نجیب سیستان‌وبلوچستان در وحدت و همدلی و ایستادگی در برابر مستکبرین و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به ویژه توصیه‌های معظم له در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را مسالت می‌نماییم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.