سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکلات محله جهرم اراک و توضیحات رئیس کل دادگستری استان مرکزی

با توجه به مشکل ایجاد شده برای خانه‌های اهالی محله جهرم اراک حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی در این زمینه توضیح ارائه داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با توجه به مشکل ایجاد شده برای خانه‌های اهالی محله جهرم اراک موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در این زمینه توضیحاتی داد.

حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: مردم محله جهرمنمایندگانی از معتمدین تشکیل داده تا با دادگستری پیگیر مشکل ایجاد شده و اتخاذ راهکاری برای حل موضوع باشند.

او با اشاره به اینکه سند رسمی از نظر قانون بر اسناد دیگر ارجحیت دارد افزود: این حرفی نیست که ما بخواهیم بزنیم و امر قانونی است با این حال در فضایی آرام می‌توان در پی راهکار قانونی برای حل مشکل بود بود.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی با تاکید بر اینکه ما نیز خواهان احقاق حق مردم هستیم بیان کرد: ایجاد تجمع راهکار حل مشکل نیست و حتی گاهی می‌تواند کار را به تعویق بیندازد.

هشتم آبانماه امسال جمعی از مردم منطقه جهرم اراک با تجمع مقابل استانداری مرکزی از مسئولان خواستند به مشکل پیش آمده برای مالکیت منازل مسکونی شان رسیدگی کنند.

تجمع کنندگان دست نوشته‌هایی در دست داشتند که روی آن نوشته بود " ما ۵۰۰ خانواده خیابان جهرم اراک بعد از گذشت ۴۰ سال سکونت و دارا بودن مدارک معتبر قانونی در حال حاضر شخصی ادای مالکیت دارد و تقاضای رسیدگی به این مشکل را داریم. "

به گفته تعدادی از تجمع کنندگان از ۴۵ سال پیش در این منطقه خانه خریده اند و بعد از این مدت حالا فردی ادعای مالکیت منازل مسکونی آن‌ها را دارد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۳ آبان ۱۴۰۰
معمولا قشر ضعیف جامعه مظلوم هم هستند . طرف بعد 45 سال از ناکجا آباد یهو میاد بیش از 1500 نفر رو آواره میکنه خیر دنیا و آخرت میبینه واقعا ؟ حالا بگه حقمه . این ها بعد از 45 سال خلع ید نشدن ؟