سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میراسماعیلی: صالحی امیری بدون اجازه از ما به فدراسیون جهانی نامه زد/ نزدیک به ۴۰۰ امضا جمع کرده ایم

رئیس فدراسیون جودو در خصوص آخرین وضعیت پرونده ایران قبل از شروع دادگاه حکمیت ورزش توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو درباره مشخص شدن تاریخ پرونده شکایت ایران از رای کمیته انضباطی فدراسیون جهانی اظهار داشت: پس از اینکه در پرونده ابتدایی، تعلیق دائم برای جودوی ایران با پیش شرط مشخص شد، رای از سوی دادگاه حکمیت ورزش باطل و پرونده به کمیته انضباطی فدراسیون جهانی ارجاع شد. بعد از آن کمیته انضباطی فدراسیون جهانی، ۹ اردیبهشت ماه سال جاری، فدراسیون جودوی ایران را به مدت ۴ سال (از سپتامبر ۲۰۱۹ تا سپتامبر ۲۰۲۳) از حضور در کلیه رویدادهای بین المللی به دلیل رویارویی نشدن جودوکاران ایران مقابل حریفانی از رژیم صهیونیستی محروم کرد.

رئیس فدراسیون جودو ادامه داد: بلافاصله تیم حقوقی فدراسیون جودوی ایران، شکایت دیگری را در دادگاه حکمیت ورزش علیه رای کمیته انضباطی فدراسیون جهانی به ثبت رسانده و بعد از آن لایحه ای تنظیم شد که هر ۲ طرف به دادگاه حکمیت ارائه دادند. سرانجام داوران دادگاه حکمیت ورزش پس از رسیدگی به لوایح شکایت، طی ارسال نامه ای سوم آذرماه را به صورت ویدیو کنفرانس زمان رسیدگی به پرونده شکایت ایران اعلام کردند.

میراسماعیلی درباره اینکه رئیس کمیته ملی المپیک بدون اجازه از فدراسیون جودو به فدراسیون جهانی نامه زده است بیان داشت: با توجه به اینکه ما برای دادگاه حکمیت ورزش ۳۰ لایحه را نوشته بودیم، روز گذشته صالحی امیری (رئیس کمیته ملی المپیک) بدون اجازه از ما به فدراسیون جهانی نامه ای ارسال کرد که باعث تعجب بنده و همکارانم شد. ما این روزها باید همدلی و دوستی را در یکدیگر تقویت کنیم و چون بحث دادگاه حکمیت ورزش بسیار حساس است هر حرکت و صحبت ما می تواند در روند پرونده تاثیرگذار باشد. به هر حال ما در دادگاه قبلی که ۶ ماه پیش در لوزان سوئیس برگزار شد بسیار خوب کار کردیم و من امیدواریم صالحی امیری جوابگوی نامه ای که بدون اجازه ما ارسال کرده باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۳۱ ۱۴ آبان ۱۴۰۰
باشه
ناشناس
۲۰:۱۲ ۱۳ آبان ۱۴۰۰
استعفا
لرستانی
۱۷:۵۳ ۱۳ آبان ۱۴۰۰
چقدر اعتماد بنفس و از خود ممنونه اونجا که میگه : " به هر حال ما در دادگاه قبلی که ۶ ماه پیش در لوزان سوئیس برگزار شد بسیار خوب کار کردیم" خب آخه اگر خوب کار کردی چرا هنوز سرجای اولیم و جودوی ایران محرومه ؟
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۳ آبان ۱۴۰۰
اجازه ؟؟؟؟ نکنه وزیر ورزش و جوانان هم باید از دکتر! میراسماعیلی اجازه بگیرند ؟ چقدر ادعا ؟ چقدر مدعی ؟ چقدر متوقع؟
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۳ آبان ۱۴۰۰
همچین میگه تیم حقوقی ! آدم فکر میکنه چندین نفر از حقوقدانان برجسته هستند . یکنفر که کلی پول گرفت و دور قبل گند زد !
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
شما چکار کردی برای رفع تعلیق .
دارید رو به جلو فرار میکنید . خرابکاری ها تقصیر صالحی امیری بیندازید.
کدام چهارهزار امضا
جودو نابود کردید.
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
صرفنظر از جلسه رسیدگی دادگاه حکمیت ، باید نهادهای نظارتی و امنیتی ، با افراد داخلی که در فدراسیون جهانی دارای مسئولیت بوده و با تحریک فدراسیونجهانی جودو همچنان در حال بحران سازی برای جودو و بلکه ورزش ایران هستند برخورد قاطع نموده و آنان را به قوه قضاییه معرفی نمایند .
ناشناس
۲۲:۵۴ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
عجب شیر تو شیری است این جودو ؟ همه علیه هم فعالیت میکنند .روسای سابق فدراسیون جودو علیه مسئولان فعلی و مسئولان فعلی هم علیه مدیران سابق فدراسیون جودو کار میکنند . این وسط منافع ملی ورزش کشور فنا و فدا شده است .
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
میراسماعیلی تا دیروز دایما "چه چه و به به " سلطانی فر و صالحی امیری رو میگفت و همه جا قیافه میومد که در واتس آپ دایما با اینها در ارتباط است حالا که اینها رفتنی شدند علیه اینها مصاحبه میکنه ؟ امان از نامردی !