سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو شورای شهر بردسکن:

نیمه‌کاره ماندن کنارگذر بردسکن ۱۵ ساله شد

عضو شورای شهر بردسکن گفت: متأسفانه ۱۵ سال قبل کلنگ احداث کنارگذر بردسکن به طول ۶ کیلومتر به زمین زده شد اما از همان زمان تاکنون نیمه‌کاره مانده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی صابری عضو شورای شهر بردسکن گفت: متأسفانه ۱۵ سال قبل کلنگ احداث کنارگذر بردسکن به طول ۶ کیلومتر به زمین زده شد اما از همان زمان تاکنون نیمه‌کاره مانده است؛ به خاطر نبود کنارگذر در حال حاضر تردد ماشین‌های سنگین از داخل شهر انجام می‌شود که علاوه بر خرابی آسفالت و ایجاد ترافیک سنگین تاکنون چندین نفر نیز بر اثر تصادفات جان خود را از دست داده‌اند.

او افزود: با توجه به اینکه بردسکن در مسیر راه‌های مواصلاتی شرق کشور و به عنوان دروازه خراسان رضوی به شمار می‌آید می‌طلبد هر چه زودتر کنارگذر این شهرستان به نتیجه برسد.

این عضو شورای شهر بردسکن با بیان اینکه تمامی زیرسازی‌های این ۶کیلومتر انجام شده و تنها آسفالت آن باقی مانده است، ادامه داد: تا کنون شخصیت‌های مختلف کشوری و استانی به این شهرستان سفر کرده‌اند و از نزدیک نیز از این پروژه بازدید داشته و قول‌هایی داده‌اند، ولی تا کنون به هیچ یک از قول‌های خود عمل نکرده‌اند.

صابری بیان کرد: حتی در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی دولت وقت به منطقه اعلام نمودند سرفصل جداگانه‌ای برای این کنارگذر بردسکن در نظر گرفته خواهد شد ولی اقدامی صورت نگرفت.

او تصریح کرد: باوجود اینکه خودروهای بسیاری از استان‌های مختلف از این شهرستان عبور می‌کنند تردد کامیون‌های معادن منطقه هم از داخل شهر انجام می‌شود که موجب شده شهرداری مدام زیرساخت‌های داخل شهر را ترمیم کند.

عضو شورای شهر بردسکن تاکید کرد: با توجه به اینکه بردسکن در یک شاهراه ارتباطی قرار گرفته است و مسیر تردد وسایط نقلیه سبک و سنگین برای عزیمت به جنوب کشور و شمال و مشهد مقدس است به خاطر نبود کنارگذر تمامی وسایط نقلیه سنگین از خیابان‌های فجر، بلوار ۱۳ آبان و قدس تردد می‌کنند که متأسفانه تاکنون تصادفات دلخراشی از جمله فوت سه دانش‌آموز رخ داده است.

صابری اظهار کرد: بر اساس آنچه اعلام شده روزانه بالغ‌بر ۴۸۰ دستگاه ماشین‌های سنگین از خیابان‌ها و بلوارهای سطح شهر بردسکن تردد دارند اما از ۱۵ سال قبل نیمه‌کاره مانده است.

او افزود: اگر چه هنوز حدود یک کیلومتر از این کنارگذر تملک نشده ولی زیرسازی‌های پنج کیلومتر محور و همچنین احداث پل همه انجام شده است، اگر فقط قیر رایگان تخصیص یابد شهرداری و شورا باقی کار را انجام خواهند داد.

عضو شورای شهر بردسکن در ادامه وضعیت راه‌های مواصلاتی بردسکن را مطلوب ندانست و ادامه داد: متاسفانه جاده بردسکن به سبزوار بسیار نامناسب، کم عرض و کوهستانی است، این جاده شاید برای ۲۰ سال قبل خوب بوده، اما اکنون اصلا جوابگوی این حجم ترافیک نیست.

صابری بیان کرد: جاده بردسکن به سمت طبس که شلوغ‎ترین جاده منطقه است اصلا وضعیت خوبی به لحاظ آسفالت ندارد، جاده بیارجمند هم اگرچه آسفالت شده اما در حد یک جاده روستایی بیشتر نیست اما اگر به طور کامل بازگشایی شود بسیاری از مشکلات ترافیکی رفع خواهد شد.

او تصریح کرد: جاده کاشمر به بردسکن هم به رغم ترافیک بسیاری که دارد اما به به دلیل کم عرض بودن تصادفات بسیاری در آن اتفاق می‌افتد.

عضو شورای شهر بردسکن تاکید کرد: به رغم اینکه دوبانده شدن محوره کاشمر به انابد به طول ۱۲۰ کیلومتر به تصویب رسیده اما فقط ۱.۵ کیلومتر به بردسکن اختصاص داده‎اند که همان هم بعد از چندین سال هنوز به بهره ‎برداری نرسیده است.

صابری با بیان اینکه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حق بردسکن کم لطفی و اجحاف نموده است، اظهار کرد: بردسکن ورودی استان خراسان رضوی از سمت استان‌های غربی است می‌طلبد بیشتر به این شهرستان توجه شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام//ف.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.