سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاس‌های حضوری مدارس از نیمه دوم آبان برپا می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: کلاس‌های حضوری مدارس متوسطه اول و دوم از نیمه دوم آبان ماه با هماهنگی مدیران آغاز می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کوروش مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: کلاس‌های حضوری مدارس متوسطه اول و دوم تا نیمه دوم آبان ماه با هماهنگی مدیران مدارس و اخذ مجوز از اداره‌های آموزش و پرورش برپا می‌شوند.

او افزود: برای مدارس ابتدایی نیز از اول آذرماه طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی اقدام می‌شود. بر این اساس کلاس‌ها به صورت تلفیقی و ترکیبی (حضوری و استفاده از برنامه شاد) و بر مبنای تراکم دانش آموزی تقسیم بندی می‌شوند.

مودت بیان داشت: کلاس‌های حضوری مدارس مناطق روستایی و عشایری کم جمعیت به اضافه پودمان‌های مهارتی و هنرستان‌ها از اول مهر ماه آغاز شده و مابقی نیز بر مبنای تراکم ممکن است یک یا ۲ روز در هفته آموزش حضوری داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به طرح واکسیناسیون دانش آموزان گفت: بر اساس سامانه سیب تاکنون ۷۳ درصد جمعیت دانش آموزی این استان واکسن دریافت کرده اند.

مودت گفت: بر مبنای مصوبه ستاد ملی کرونا ارائه کارت واکسیناسیون از سوی دانش آموزان و معلمان برای حضور در مدارس الزامی است.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.