معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: نهضت واکسیناسیون دانش آموزان با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه مانور مقابله با ویروس کرونا در دبیرستان آیت الله گلپایگانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اهمیت واکسیناسیون دانش آموزان به عنوان یکی از الزامات بازگشایی مدارس گفت: نهضت واکسیناسیون دانش آموزان با جدیت بیشتری در روز‌های آینده دنبال خواهد شد.

او به عنوان اینکه احتمال در واکسیناسیون از هیچ کس پذیرفته شدنی نیست گفت: کسانی که در زمینه واکسیناسیون اختلال ایجاد می‌کنند، به مراجع ذیربط معرفی خواهند شد.

معزی با اشاره به روند بسیار خوب واکسیناسیون فرهنگیان در سراسر استان گفت: بخش قابل توجهی از فرهنگیان ۲ دُز واکسن خود را دریافت کردند.

همچنین در این مانور صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در مورد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بر لزوم پیگیری روند واکسیناسیون دانش آموزان توسط مدیران مدارس تاکید کرد و با اشاره به اهمیت واکسیناسیون دانش آموزان به عنوان یکی از مهم‌ترین مباحث روز گفت: الزام جدی در بازگشایی مدارس آن است که دانش‌آموزان حتماً ۲ دُز واکسن خود را دریافت کرده باشند.

او با اشاره به نقش مدیران مدارس در تکمیل فرایند مایه کوبی دانش آموزان افزود: ضروری است مدیران مدارس در روند واکسیناسیون دانش آموزان مدرسه خود نظارت جدی و پیگیرانه داشته باشند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.