سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل و تکریم فرمانده انتظامی مهاباد از خانواده شهدا

فرمانده انتظامی مهاباد در دیدار با خانواده شهدای این شهرستان گفت: خانواده شهدا بزرگترین سرمایه معنوی انقلاب اسلامی و مردم هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سرهنگ محمد توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد در دیدار با خانواده شهیدان "حسین پرانداخته"، "کامل کارشی" و "کامل زهرایی" اظهار کرد: همه ما امنیت امروزی را مدیون خون پاک شهیدان گلگون کفن هستیم و شهداء گرانقدر الگو و راهنمای ما در خدمت به مردم و شهروندان هستند.

توحیدی افزود: آیات شریفه قرآن کریم حجت و دلیل آشکاری است بر اینکه هدایتگر کشور اسلامی و انقلاب اسلامی شهدای والامقام و ایثارگران هستند، عزت و اقتدار امروزی مان را مدیون خون پاک شهیدان هستیم.

این مقام انتظامی اذعان کرد: شهیدان مصداق فرمایش خداوند در قرآن با معامله نیکو با پرودگارشان از جان و عمر خود گذشته و با ریختن اولین قطره خونشان در راه دفاع از اسلام و انقلاب به اوج فضائل و خوبی‌ها رسیده و عند ربهم یرزقون می‌گردند و در این بین خانواده شهداء نیز با تقدیم فرزندانشان در این راه مقدس و با صبر جزیل و جمیل در مقام صابرین به جمیع فضائل نایل می‌شوند.

وی ادامه داد: راز پیروزی انقلاب اسلامی و بقاء و دوام آن در نگهداری ارزش‌های انقلاب وحدت کلمه است و این انقلاب به آسانی بدست نیامده و با خون پاکترین و رشیدترین فرزندان این ملت تضمین شده پس نباید در پاسداری از آن غفلت شود.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.