سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فوتبال آبادان در حسرت زمین ورزشی استاندارد

مدیر آکادمی فوتبال موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان نبود زمین فوتبال استاندارد را مشکل قدیمی و اساسی فوتبال این شهرستان خواند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، مظفر شاملی، مدیر آکادمی فوتبال موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: یکی از کمبودهای اساسی ورزش فوتبال آبادان نبود زمین مناسب است و با وجود سابقه و قدمت این رشته ی ورزشی در این شهرستان، هنوز یک زمین خاکی استاندارد  در آن وجود ندارد.

او با اشاره به  استعدادهای فراوان در زمینه ی فوتبال در آبادان افزود: برای پرورش و شکوفایی این استعداد ها، به تجهیزات و توپ فوتبال است و این در حالی است که هیات فوتبال این شهرستان از یک زمین فوتبال مناسب  نیز بی بهره است.

شاملی تربیت بازیکنان را دارای اهمیت ویژه ای دانست و بیان کرد: همواره در آموزش فوتبال به افراد مستعد ، توجه به جوان ها از اولویت کاری این موسسه بوده است تا افزون بر به اوج رسیدن باشگاه صنعت نفت ،بازیکنان خوبی نیز به جامعه ی ورزش معرفی شوند.

مدیر آکادمی فوتبال موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان از آغاز ثبت نام ها و بازگشایی دوباره مدرسه فوتبال صنعت نفت دراین شهرستان خبر داد تا به زودی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی آموزش افراد علاقمند از سر گرفته شود.

انتهای پیام / ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.