سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرستان کیار در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: به تازگی در نرم‌افزار ماسک شهرستان کیار در وضعیت قرمز قرار گرفته است که با توجه به جمعیت کم شهرستان از آنجا که طی چند روز متوالی آمار بیماران افزایش یافته سبب شده تا در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) شیوع کرونا قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با وجود اینکه در نرم‌افزار ماسک شهرستان کیار در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار گرفته، اما هنوز علائمی حاکی از افزایش شیوع این ویروس در استان گزارش نشده است.

او افزود: روند شیوع کرونا در استان همچنان در وضعیت باثباتی قرار دارد و حتی در تعداد بیماران بستری همچنان روند کاهشی است و هنوز هیچ علائمی مبنی بر شروع موج ششم در استان گزارش نشده است.


بیشتر بخوانید


شیرانی اضافه کرد: به تازگی در نرم‌افزار ماسک شهرستان کیار در وضعیت قرمز قرار گرفته است که با توجه به جمعیت کم شهرستان از آنجا که طی چند روز متوالی آمار بیماران افزایش یافته سبب شده تا در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) شیوع کرونا قرار گیرد، اما به طور کلی وضعیت این شهرستان همانند دیگر شهرستان‌ها نشانه قابل توجهی نسبت به شروع موج ششم ندارد.

او ادامه داد: وضعیت دیگر شهرستان‌ها کماکان بدون تغییر است به طوری که شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فارسان و لردگان در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان‌های بن، سامان، کوهرنگ و خانمیرزا در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار دارند.

شیرانی همچنان نسبت به کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابراز نگرانی کرد و گفت: در حال حاضر میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان به ۴۰ درصد می‌رسد که وضعیت نامطلوبی است و از مردم انتظار می‌رود بیش از پیش به این موضوع توجه کنند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.