رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از فوت سه بیمار مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری طی شبانه‌روز گذشته خبر داد و گفت: بر این اساس مجموع فوتی‌های ناشی از این ویروس در استان به یک هزار و ۶۶۶ نفر رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته با مراجعه ۵۴۴ بیمار مشکوک به علائم بالینی کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی استان، آزمایش ۱۲۲ نفر مثبت قطعی اعلام شد.

او ادامه داد: از مجموع مبتلایان جدید، ۲۹ نفر بستری شدند و ۹۳ بیمار نیز به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

شیرانی، تعداد بیماران بستری در بخش‌های ویژه کرونا مراکز درمانی استان را ۲۴۲ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد حال عمومی ۲۹ نفر وخیم است و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.


بیشتر بخوانید


رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری روند شیوع کرونا در استان را کاهشی باثبات عنوان کرد و افزود: اجرای طرح واکسیناسیون نقش مهمی در کاهش موارد ابتلا و فوتی در استان داشته به طوری که تاکنون ۸۰ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان دُز نخست و ۵۱ درصد دُز دوم را دریافت کردند.

شیرانی خاطرنشان کرد: طرح واکسیناسیون علیه کرونا در استان از نیمه شهریور شدت گرفت و در حال حاضر پنج نوع واکسن استرازنکا، اسپوتنیک، سینوفارم، کووبرکت و پاستوکووک در مراکز پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون استان تزریق می‌شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار