سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود یک میلیون و ۴۰۰ هزار دز واکسن کرونا به چهارمحال و بختیاری

تاکنون یک میلیون و ۴۰۰ هزار دز واکسن کووید ۱۹ تحویل چهارمحال و بختیاری شده است که یک میلیون و ۲۵۵ دز آن در بین شهرستان‌ها توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: تاکنون یک میلیون و ۴۰۰ هزار دز واکسن کووید ۱۹ تحویل استان شده است که از این میزان، یک میلیون و ۲۵۵ دز در بین شهرستان‌ها توزیع و تاکنون حدود ۸۳ درصد واکسن‌های وارداتی تزریق شده است.

او جمعیت هدف بالای ۱۲ سال در استان را ۷۷۳ هزار و ۴۴۱ نفر اعلام و اظهار داشت: تاکنون ۷۹.۶ درصد از این جمعیت دز اول و ۵۵.۳ درصد هر دو دز واکسن کووید ۱۹ را دریافت کرده اند.


بیشتر بخوانید


جزایری اضافه کرد: هم در نوبت اول و هم در نوبت دوم، میانگین تزریق واکسن در استان بالاتر از میانگین کشوری است.

او ادامه داد: گام پنجم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی از اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور با محوریت اجرای واکسیناسیون کووید ۱۹ با مشارکت بسیج و هلال احمر در استان آغاز و در این راستا ۲۳ پایگاه تجمیعی و ۱۰۲ مرکز بهداشتی و درمانی جهت انجام واکسیناسیون وارد عمل شدند.

جزایری گفت: از ۲۳ پایگاه تجمعی واکسیناسیون کرونا، ۶ پایگاه با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ۲ پایگاه با مشارکت هلال احمر استان راه اندازی شد.

او افزود: چهارمحال و بختیاری جز استان‌های موفق در زمینه انجام واکسیناسون کووید ۱۹ می‌باشد و درصد تزریق واکسن کرونا در این استان بالاتر از میانگین کشوری است.

جزایری ابراز امیدواری کرد: با حمایت رسانه و خبرگزاری‌ها با اصلاح باور‌های غلط در خصوص واکسیناسیون، بزودی شاهد پوشش حداکثری واکسیناسیون کووید ۱۹ در استان باشیم.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.