سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اجتماع یوم الله ۱۳ آبان در بیش از ۲۵ نقطه استان کرمانشاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از مردم مومن و ولایی استان برای حضور پرشور در اجتماع استکبارستیزی یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عباس سروری امروز (یازدهم آبان) در جمع خبرنگاران با اشاره به پیش بینی برگزاری اجتماع یوم الله ۱۳ آبان در بیش از ۲۵ نقطه در سطح استان، اظهار کرد: تجمع یوم‌الله ۱۳ آبان با رعایت دستورهای  بهداشتی در تمامی شهرستان‌های استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

سروری اضافه کرد: مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در شهر کرمانشاه، با رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی رأس ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه (۱۳ آبان) مقابل مسجد جامع کرمانشاه برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: سخنران اجتماع یوم الله ۱۳ آبان در شهر کرمانشاه دکتر حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد بود.

او در ادامه با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در مراسم یوم الله ۱۳ آبان، تصریح کرد: مردم مومن و ولایی استان کرمانشاه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره در صحنه‌های مختلف در کنار نظام بوده اند و مطمئنا این بار هم با حضور انقلابی خود مشت محکم دیگری بر دهان یاوه‌گویان خواهند کوبید.

سروری با تاکید بر اینکه دست دشمنان اسلام و انقلاب برای مردم رو شده، گفت: در آخرین جنایت آمریکا که با همکاری رژیم صهیونیستی در قالب حمله سایبری به سایت سوخت رسانی کشور انجام شد، همگی شاهد بودیم که مردم انقلابی ایران اسلامی با صبر و حوصله اجازه ندادند این اقدام مشکلی در کشور بوجود آورد و این یعنی چهره بزک کرده آمریکا برای مردم رو شده است.

به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل به عنوان نماد خباثت، تولید و انتشار محتوا‌های بصیرتی در فضای مجازی، برگزاری میزگرد‌های روشنگرانه، برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت‌های شبکه شاد برای آگاهی بخشی به دانش آموزان در مورد ۱۳ آبان و رخداد‌های آن، نواختن زنگ استکبار ستیزی راس ساعت ۸.۳۰ دقیقه روز چهارشنبه (۱۲ آبان) در کلیه مدارس استان و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان در استان کرمانشاه است که سروری از آن‌ها یاد کرد.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.