سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

یوم‌الله ۱۳ آبان به شکل اجتماع میدانی برگزار می‌شود/ فرمانده کل سپاه پاسداران، سخنران ویژه ۱۳ آبان در تهران

حجت الاسلام اشجری از برگزاری مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان به شکل اجتماع میدانی خبر داد.

به گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های سیاسی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ آبان) در نشست اعلام برنامه‌های یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: در شرایطی به استقبال یوم‌الله ۱۳ آبان می‌رویم که این مراسم به شکل اجتماع مردمی و البته با واکسیناسیون عمومی که دولت سیزدهم انجام داده برگزار خواهد شد.

وی شعار محوری بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان را «ایستادگی و مقاومت ملت ایران؛ رمز افول سلطه استکباری آمریکا» دانست و گفت: ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان در همه شهر‌های کشور شکل گرفته است و همه برنامه‌ها حول دو محور تبیینی و میدانی خواهد بود.

اشجری با بیان اینکه بیش از ۴ هزار نشست روشنگری و بصیرتی تدارک دیده شده، گفت: غالب این برنامه‌ها در فضای مجازی و برخی نیز به صورت حقیقی برگزار خواهد شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تشریح جزئیات برنامه‌های میدانی یوم الله سیزده آبان، گفت: اجتماع مردمی و ضد استکباری مراسم ۱۳ آبان، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بیش از ۸۰۰ شهر کشور و به صورت همزمان در ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۳ آبان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: زنگ استکبارستیزی ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح روز ۱۲ آبان در بیش از ۱۱۰ هزار مدارس سراسر کشور و پخش از شبکه اجتماعی شاد نواخته می‌شود و مراسم ویژه نیز در همین ساعت و همین روز در تهران و در دبیرستان پسرانه شهید کدخدایی واقع در میدان پاستور خیابان شهید آژیده و به دست جناب دکتر کاظمی سرپرست وزارتخانه آموزش و پرورش زنگ استکبار ستیزی نواخته خواهد شد.

اشجری با بیان اینکه بیش از ۳۵۰۰ نفر از عوامل رسانه‌ای اعم از خبرنگار، تصویربردار و عکاس، مراسم ۱۳ آبان را در سراسر کشور پوشش خبری می‌دهند، گفت: در تهران ۱۱۰ خبرنگار و عکاس خارجی و بیش از ۵۰۰ عکاس، خبرنگار و تصویربردار داخلی این مراسم را پوشش خبری می‌دهند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تشریح جزئیات برگزاری مراسم در تهران، گفت: مراسم ویژه تهران در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه آغاز می‌شود و سخنران ویژه این مراسم نیز سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهند بود.

وی با بیان اینکه این مراسم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با فاصله گذاری اجتماعی به صورت چینش صندلی‌ها برگزار خواهد شد، گفت: همچنین مراسم به صورت زنده از طریق برنامه شبکه اجتماعی شاد برای دانش آموزان پخش می­‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.