سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم تزریق واکسن کرونا در بندر ماهشهر

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر اعلام کرد: تزریق واکسن کرونا برای افراد واجد شرایط در این شهرستان انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر اعلام کرد: تزریق واکسن کرونا برای افراد واجد شرایط در این شهرستان انجام می‌شود و مرکز تجمیعی سالن شهید موحد شهرداری نوبت اول و دوم استرازنکا و سینوفارم و واکسن پاستوکووک برای گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال و بالاتر را تزریق می‌کند.

مرکز تجمیعی مصلی نماز جمعه نوبت اول و دوم برکت و سینوفارم،  مرکز خدمات جامع سلامت شماره ۵ در شهرک طالقانی نوبت اول و دوم استرازنکا و برکت و سینوفارم و مرکز خدمات جامع سلامت شهید چمران نوبت اول و دوم استرازنکا و برکت وسینوفارم را برای شهروندان تزریق می‌کند.

در شهر بندر امام خمینی (ره)، مرکز تجمیعی حسینیه طالقانی واکسن نوبت اول و دوم استرازنکا و برکت و سینوفارم و مرکز خدمات جامع سلامت شماره ۶ راه زینب (س) واکسن پاستوکووک برای گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال و بالاتر را تزیق می‌کند.

در مرکز خدمات جامع سلامت روستایی مدنی واکسن اول و دوم برکت و سینوفارم و واکسن پاستوکووک برای گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال و بالاتر تزریق می‌شود.

شهروندان جهت تزریق دز سوم با در دست داشتن کارت واکسن و کارت ملی به مرکز بهداشت زمزم مراجعه نمایند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.