سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ هزار و ۲۲۵ ماموریت اورژانس بابل در مهر ماه

اورژانس ۱۱۵ بابل در مهر ماه امسال ۲ هزار و ۲۲۵ ماموریت انجام داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،دکتر لعلی رئیس سازمان اورژانس بابل در مورد عملکرد این  سازمان در مهر ماه، گفت:اورژانس بابل درمهر ماه امسال در مجموع ۲ هزار و ۲۲۵ ماموریت انجام داده که ۹۶۱ ماموریت آن شهری و ۱۲۶۴ ماموریت جاده‌ای بوده است.

او افزود:از این تعداد ماموریت‌هایی که سازمان اورژانس بابل انجام داده ۱۰۰۴بیمار یا مصدوم را به بیمارستان‌های شهرستان بابل منتقل کردند که ۴۴۸ انتقالی به بیمارستان شهری و ۵۵۶ انتقالی به بیمارستان جاده‌ای بوده است.

دکتر لعلی در مورد میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان در این ماه، گفت: برای ماموریت‌های شهری ۸دقیقه و برای ماموریت‌های جاده‌ای ۱۲ دقیقه بوده است.

او افرود:در این ماه سازمان اورژانس بابل ۴۶۲ماموریت تصادفی انجام داده است که از این تعداد ۱۵۸ مورد تصادف شهری و۳۰۴ مورد هم تصادف جاده‌ای بوده است.

رئیس سازمان اورژانس بابل گفت:بعداز ماموریت‌های تصادفی که رتبه یک ماموریت‌های سازمان اورژانس پیش بیمارستانی بابل درمهر ماه سال ۱۴۰۰بود، ماموریت‌های قلبی با ۱۲۲ مورد و ماموریت‌های تنفسی با ۷۴مورد و ماموریت مسمومیت با ۴۷مورد بوده است.

دکتر لعلی افزود: ۷۶۳۸بار تلفن‌های اورژانس ۱۱۵ در این ماه به صدا در امد که از این تعداد متاسفانه ۱۹۱مورد مزاحمت بوده است.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.