سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقای جایگاه رشته طب اورژانس در دستور کار وزارت بهداشت قرار گرفت

دیدگاه مثبت معاونت آموزشی و معاونت درمان وزارت بهداشت به تقویت و گسترش رشته طب اورژانس، زمینه‌ساز افزایش خدمات بیمارستانی و رضایت بیماران است.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز جلسه‌ای با حضور باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت، نادر توکلی رئیس انجمن طب اورژانس، علی بیداری دبیر بورد تخصصی طب اورژانس، شروین فرهمند عضو هیئت بورد طب اورژانس، طالبیان معاون اجرایی معاونت درمان و واعظی رئیس اداره اورژانس بیمارستانی معاونت درمان وزارت بهداشت در تاریخ ۹ آبان ۱۴۰۰ و در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر تقویت رشته طب اورژانس مطرح کرد: با توجه به اینکه خدمات این رشته در حوزه بیمارستانی و ارتباط مستقیم با بیمار است، تقویت آن زمینه‌ساز ارائه خدمات به طور کامل است؛ لذا دستاورد تقویت رشته طب اورژانس در حوزه آموزش و ورود آن در زمره رشته‌های فوق تخصصی، فلوشیپ و مراکز تربیت دستیار، عامل افزایش کیفیت و انسجام این رشته خواهد بود.

طالبیان معاون اجرایی معاونت درمان نیز ضمن تشریح نقاط ضعف رشته طب اورژانس به بیان اقدامات و راهکار‌های ارائه شده در جهت تقویت و ساماندهی رشته مذکور پرداخت و هم‌اندیشی لازم توسط سایر شرکت‌کنندگان جلسه انجام شد.

توکلی ضمن ابراز خرسندی از دیدگاه مثبت معاونت آموزشی و معاونت درمان وزارت بهداشت به این حوزه گفت: برخی رشته‌ها مانند طب اورژانس و بیهوشی از رشته‌های حاکمیتی هستند که افزایش انگیزش در پزشکان برای حضور در این رشته‌ها عامل پیشرفت خدمات و افزایش رضایت بیماران در بیمارستان‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.