سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه ایرانشهر:

تربیت، علم و بصیرت ملاک اصلی برای دانش آموزان است

امام جمعه ایرانشهر با بیان اینکه تربیت، علم و بصیرت ملاک اصلی برای دانش آموزان است گفت: نسل جوان و نوجوان ما باید الگوی خود را شهید فهمیده‌ها قرار دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت‌الاسلام عیسی بزمانی امام جمعه ایرانشهر   در جمع معاونان پرورشی و فرمانده‌هان واحد‌های مقاومت بسیج دانش آموزی ایرانشهر با تاکید بر مطالعه و بازخوانی دقیق حوادث انقلاب توسط دانش آموزان اظهارداشت: ماموریت و رسالت دانش آموزان عصر حاضر برای پیشبرد اهداف متعالی و ارزشمند نظام اسلامی بسیار سرنوشت ساز است.

وی با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی پیشگام بوده است افزود: علم، تربیت و بصیرت سه ملاک اصلی است که باید در بین همگان بویژه دانش‌آموزان و بسیجیان مبنای کار قرار گیرد و در این زمینه آموزش و پرورش نقش موثری دارد.

امام جمعه ایرانشهر ایجاد امید، انگیزه و مسوولیت پذیری آگاهانه نسبت به آرمان‌های انقلاب را از جمله ماموریت‌های بسیج دانش آموزی در راستای حرکت گام دوم انقلاب برشمرد.

وی اظهارداشت: دشمنان امروز به بهانه‌های مختلف تلاش می‌کنند نسل جوان و نوجوان ما را از مسائل دینی و اعتقادی دور کنند که هوشیاری همگان را می‌طلبد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.