پیام مدیرکل آموزش و پرورش به مناسبت روز نوجوان و آغاز هفته بسیج دانش آموزی

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانش‌آموز بسیجی شهید «محمدحسین فهمیده» فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی و روز نوجوان را تبریک گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حمیدرضا رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانش‌آموز بسیجی شهید «محمدحسین فهمیده» فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی و روز نوجوان را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

لحظه لحظه دوران دفاع مقدس تداعی گر خاطراتی از دلاورمردی ها، رشادت ها، ایثارگری‌ها و ایمان فرزندان غیور، شهادت طلب و انقلابی این دیار اسطوره پرور است.

هشتم آبان ماه سالروز پرواز روح بزرگ آن نوجوان کوچکی است که با سن اندکش به اندازه قرن‌ها تجربه و تکرار حماسه ها، درس آزادگی و فداکاری را به آزادمردان و مجاهدان حقیقت طلبی آموخت.

او برجسته‌ترین دانش آموز شهید کشور و الگویی جهانی برای تمام نهضت‌های آرمانی و همه جوامعی است که برای دفاع از کیان میهن خویش نیاز به نمونه‌ای نادر از ایثار و فهمیدگی و دلاوری برای تربیت نسلی موفق دارند.

حماسه آفرینی این شهید بزرگوار و دیگر شهدای دانش آموز در کشور موجی ماندگار از وحدت، همدلی و ولایت مداری را بوجود آورد.

دانش آموزان امروز نیز باید با تأسی از شهدایی همچون شهید فهمیده و تکیه بر ایمان و اعتقاد در راستای اعتلای روحی، فکری و عملی خویش تلاش کنند تا در مسیر ترسیم شده در بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری با محوریت جوانان، همچنان قهرمانانه و استوار گام بردارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانش‌آموز بسیجی شهید «محمدحسین فهمیده» فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی را به این قشر آینده‌ساز تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم این شجره طیبه که از بهترین فرزندان کشور تشکیل شده است، در آینده نیز تحت پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) نقشی اساسی در تداوم حیات پربرکت انقلاب اسلامی، داشته باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار