سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکست هورسان در ارومیه

تیم هورسان رامسر در هفته سوم لیگ برتر والیبال ۳ بر ۱ مغلوب شهرداری ارومیه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،در آخرین دیدار هفته سوم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که دیشب به میزبانی سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد، هورسان رامسر میهمان شهرداری این شهر بود و در پایان نتیجه را ۳ بر ۱ واگذار کرد.

هورسان در همان ست اول موفق به ثبت امتیاز ۲۵ بر ۲۰ به سود خود شد تا مشخص شود ارومیه به صدر جدول نخواهد رسید. در ادامه، اما شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهرداری ارومیه به بازی برگشتند و با ثبت امتیاز‌های ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ در ست‌های دوم، سوم و چهارم بازی را با نتیجه سه بر یک به سود خود تمام کردند تا در رتبه دوم جدول قرار گیرند.

هورسان در سومین بازی خود در لیگ برتر والیبال؛ سومین شکست را متحمل شد تا مشخص شود این تیم امسال در ادامه، راه دشواری دارد و باید هر چه زودتر به فکر جبران امتیازات از دست رفته باشد تا در پایان فصل با مشکل مواجه نشود.

در این بازی که در مدت زمان ۱۳۰ دقیقه برگزار شد، علیرضا بهبودی بازیکن شهرداری ارومیه در ست سوم و ناصر رحیمی‌پناه بازیکن هورسان در ست چهار کارت زرد دریافت کردند.

مهدی نویدی‌نو، میثم پارسه، مسعود قاری، علی یاوری و بهمن سلطانی به ترتیب به‌عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی، ناظر دلاوری و ناظر ویژه، تیم قضاوت و نظارت بازی را تشکیل دادند.

لبنیات هراز آمل دیگر تیم مازندرانی این رقابتها، دیروز مهمانش شهداب یزد را ۳ بر ۰ شکست داد و به سومین پیروزی پیاپی خود رسید و به خاطر امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.