سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲۹ تن مواد غذایی و شوینده احتکار شده از انباری در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک انبار حاوی انواع مواد غذایی و شوینده احتکار شده به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

سردار  احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،   اظهار داشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت استان با انجام اقدمات اطلاعاتی از احتکار انواع مواد غذایی و شوینده در یکی از مناطق شهر زاهدان مطلع شدند.

وی عنوان کرد: ماموران انتظامی با هماهنگی اداره تعزیزات در بازرسی از این مکان موفق شدند ۲۹ تن انواع مواد غذایی و شوینده را به صورت احتکار شده کشف و یک متخلف را در این رابطه شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش اقلام مشکوفه را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم پلیس به عنوان حافظ امنیت و آرامش مردم مقابله با کالای قاچاق و احتکاری در شرایط فعلی جامعه و برخورد با محتکران و کالای قاچاق و احتکار شده است که مشارکت حداکثری شهروندان و در جریان قرار دادن پلیس از هرگونه فعالیت مخرب در این زمینه می‌تواند کمک شایانی در رشد و شکوفایی اقتصادی به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.