سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استان سمنان ۱۹ مرکز پرخطر از نظر شاخص‌های پدافند غیرعامل دارد

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: ۱۹ مرکز پرخطر از نظر شاخص‌ها و مبانی پدافند غیرعامل در استان برای مراقبت شناسایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ایرج کارخایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان در نشست فعالان حوزه پدافند غیرعامل با سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در سالن کوثر استانداری افزود: در طبقه بندی و سطح بندی مراکز ثقل استان سمنان ۶۱ دستگاه با ۲۶۳ مرکز قرار گرفتند که تعدادی از این مراکز حساس، مهم و قابل حفاظت هستند.

وی با اشاره به شناسایی ۱۹ مرکز پرخطر استان سمنان در شاخص‌های پدافند غیرعامل افزود: ۱۵۰ واحد تولیدی در استان سمنان در حوزه شیمیایی فعال است که ۲۰ واحد پرخطر محسوب می‌شوند و مباحث و اقدامات پدافند غیرعامل در خصوص ایجاد آمادگی نسبی در برابر تهدیدات این بخش، در دستور کار قرار دارد.

کارخائی با اشاره به اینکه حفاظت و صیانت از زیرساخت‌ها و منابع آبی استان و مولد‌های برق اضطراری، از دیگر محور‌های پدافند غیرعامل استان است گفت: ۷۳ دستگاه اجرایی استان به مولد برق اضطراری مجهز شدند.

به گفته وی، ۱۴۰ رابط پدافند غیرعامل در دستگاه‌های اجرایی استان سمنان پیشبرنده برنامه‌ها و اهداف اداره کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان هستند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.