مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه توسط دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان در هفته پدافند غیرعامل سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ایرج کارخائی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان در نشست شورای پژوهش استان سمنان ابراز داشت: هفته پدافند غیرعامل فرصت مغتنمی است که با اجرای برنامه‌های مختلف، فراگیر و هدفمند، این حوزه در عرصه‌های مختلف عمومی و تخصصی، گفتمان‌سازی عمومی، فرهنگ‌سازی، ترویج اصول و اهداف پدافند غیرعامل و نهادینه کردن آن در بین مسئولین، مدیران، کارکنان، متخصصان و عموم اقشار مختلف مردم معرفی شود.

وی افزود: این هفته همچنین موقعیت مناسبی است که دستگاه‌های مختلف به‌ویژه دستگاه‌های خدمات‌رسان به مردم، ضمن رصد و شناسایی تهدیدات مرتبط نسبت به تامین، اصلاح و برطرف کردن نقاط آسیب‌پذیر با توجه به نیازمندی‌ها و امکانات اقدام کنند و پیش‌بینی‌های لازم را برای مقابله با تهدیدات داشته باشند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: با توجه به ابلاغ دستورالعمل اجرایی به کلیه دستگاه‌های اجرایی استان، برنامه‌های امسال در سطح ملی، استانی، دستگاهی توسط دستگاه‌های اجرایی، در سطح شهرستانی توسط فرمانداری‌ها و در سطح شهری توسط شهرداری‌ها با رویکرد آموزش، رزمایش، فرهنگ‌سازی و گفتمان‌سازی مقوله پدافند غیرعامل اجرا و عملیاتی می‌شود.

وی افزود: در برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل امسال با توجه به شرایط کرونایی، اهداف هفته پدافند غیرعامل با محوریت اطلاع‌رسانی، تشویق افکار عمومی برای رعایت موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی و اقناع‌سازی مردم به انجام واکسیناسیون به عنوان یک اقدام پدافندی مطرح است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار